חדשות בארץ

קצין צה"ל נפצע קשה ברצועה, כוחות שבו לפעול בחאן יונס

קצין בסיירת הנח"ל נפגע בקרב עם מחבלים בדרום הרצועה. צה"ל שב לפעול בחאן יונס בעקבות "מידע מודיעיני". תקיפות בדרום לבנון בתגובה לשיגור רקטות לאצבע הגליל

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (שישי) כי קצין לוחם מסיירת נח"ל נפצע באורח קשה אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה.

כמו כן, צה"ל שב לפעול באזור חאן יונס בעקבות מידע מודיעיני על התארגנות מחדש של גורמי טרור במרחב, ושיגורי רקטות לעבר שטח ישראל. הבוקר שיגרו מחבלים רקטות לעבר אשקלון וזיקים. דובר צה"ל מסר כי כוחות אוגדה 98 פועלים במרחב חאן יונס לטיהור המרחב ממחבלים, תוך איתור והשמדה של אמצעי לחימה ותשתיות טרור.

על פי צה"ל, צוותי הקרב של חטיבות הנח"ל השמידו ביממה האחרונה אמצעי לחימה ותשתיות טרור, וחיסלו עשרות מחבלים חמושים במרחב בתקיפות כלי טיס, בירי פגזים וצלפים ובהיתקלויות מטווח קרוב. באחת התקיפות, זיהו הכוחות מספר מחבלים חמושים ב-RPG בדרכם לתקוף את כוחותינו, והכווינו כלי טיס שתקף את המחבלים וחיסל אותם. 

צוותי הקרב של חטיבות ירושלים והראל וחטיבת האש 454 ממשיכים לפעול במרחב המסדרון במרכז רצועת עזה. הלוחמים חיסלו ביממה האחרונה מחבלים והשמידו תשתיות טרור. במספר אירועים שונים הלוחמים זיהו מספר מחבלים שהיו בדרכם לירות לעבר כוחותינו. המחבלים חוסלו בירי טנקים.

לאורך היממה האחרונה, מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו כ-60 יעדי טרור ברחבי רצועת עזה, ביניהם מבנים צבאיים בהם פעלו מחבלים, אמצעי לחימה ותשתיות טרור נוספות.

בצפון, החיזבאללה שיגר הבוקר מספר מטחים לעבר אצבע הגליל וקריית שמונה. לא דווח על נפגעים.

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה מפקדה של חיזבאללה במרחב חנאוויה ותשתית טרור של הארגון במרחב עייתא א-שעב שבדרום לבנון. בנוסף, מטוסי קרב תקפו משגר ששימש את חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב, ממנו שוגרו אתמול רקטות למרחב בירנית שבגליל העליון.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חאן יונסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה