חדשות בארץ

פיגוע ירי בכביש 90: צעיר נרצח סמוך לצומת מחולה

ההרוג בפיגוע הוא בן 23 תושב העיר בית שאן. מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי מחבלים ירו לעבר כלי רכב בצומת מחולה. כוחות צה"ל החלו בסריקות בכפרים סמוכים

זירת הפיגוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)זירת הפיגוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

יהונתן דויטש, צעיר בן 23 תושב העיר בית שאן, נרצח אחר הצהריים (ראשון) בפיגוע ירי שאירע בבקעת הירדן, בכביש 90 סמוך לצומת מחולה. לפני כמה שבועות הוא השתחרר משירות קרבי כלוחם ביחידת מגלן. הותיר אחריו הורים, ארבעה אחים ואחות אחת.

כמו כן, בפיגוע נפצע באורח בינוני אנאס ג'ראמנה בן 32, אב לשלושה ילדים, מהיישוב מוקייבלה שבעמק יזרעאל.

על פי צה"ל, ג'ראמנה הפצוע הגיע עם רכבו לעמדה של צה"ל באזור עם שמשות מנופצות, ותיאר את מה שקרה. לאחר קבלת טיפול בזירה, הוא פונה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה. בזמן הטיפול בו התקבל דיווח על פצוע נוסף, כמה עשרות מטרים מהזירה הראשונה. 

חובש בכיר במד"א, מתי כרמי: "דווח לנו ממוקד מד"א על פיגוע ירי סמוך לצומת מחולה. כשהגענו למקום חברנו לפצוע בן 33 שהיה בהכרה עם פציעות ירי בפלג גופו התחתון, תוך הטיפול הרפואי שכלל עצירת דימומים והחבירה למסוק מד"א שנחת השטח, קיבלנו דיווח על נפגע מחוסר הכרה עם פצעי ירי ברכב נוסף. יחד עם כוח רפואה צבאי הענקנו לפצוע השני טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה אנושה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

צה"ל עולה כי מחבלים ירו לעבר שני כלי רכב ישראליים שנעו בכביש. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבלים, חסמו צירים ומבצעים סריקות נרחבות באזור. הכוחות פועלים בכפרים ברדלה, עין אל בידא וח'רבת אבזיק.

ההגרלה מחר! 10 כרטיסים זוגיים למופע תרי"ג! לחצו כאן להרשמה לכל ההגרלות + שבוע חינם בעולם הילדים >>>
תגיות:בקעת הירדןפיגועכביש 90מחולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה