חדשות בארץ

נתניהו הנחה את השרים לא להתבטא בנושאי ביטחון, צה"ל ביטל חופשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לשרי הממשלה להימנע מלהתראיין בסוגיות הביטחוניות. אין שינוי בהערכות העורף, אך מפקד חיל האוויר ביטל חופשות של טייסים וצה"ל הורה לחיילים בחופשה לעזוב את גאורגיה ואזרבייג'ן

נתניהו (צילום: Naama Grynbaum/POOL)נתניהו (צילום: Naama Grynbaum/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הינחה היום (שני) את שרי הממשלה שלא לדבר כלל על נושאים ביטחוניים, על רקע המתיחות והחשש מתקיפה נרחבת מצד איראן וחיזבאללה. לדברי נתניהו, "אלה ימים גורליים" ויש לשמור על דממה תקשורתית בנושאי ביטחון.

הלילה שוחח שר ההגנה האמריקני, לויד אוסטין, עם שר הביטחון יואב גלנט ועדכן אותו כי ארצות הברית החליטה לזרז את יציאת נושאת המטוסים "אברהם לינקולן", המצוידת במטוסי קרב מדגם F35c לאזור. הפנטגון אישר כי גם הצוללת הגרעינית "ג'ורג'יה", המצוידת בטילים מונחים, התקרבה למרחב קפריסין, שם נמצאות כבר ספינות מלחמה אמריקניות. נושאת המטוסים לינקולן נמצאת במי הים התיכון ועושה דרכה לאזור. כמו כן, אוניית המלחמה הגדולה של הצי האמריקני, ה- USS Wasp ("הצירעה") עגנה שלשלום בנמל לימסול בקפריסין.

בחדשות כאן דווח כי מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, הנחה את הטייסים וצוותיה אוויר לבטל חופשות וכמו כן צה"ל הורה לחיילי בסדיר ומילואים, הנמצאים בגאורגיה ובאזרבייג'ן, לשוב לישראל. החשש הוא כי איראניים או חוליות חיזבאללה ינסו לבצע פיגועים במדינות אלה.

יש לציין כי ההנחיות לעורף בישראל לא השתנו. הכוננות בצה"ל נמשכת ובצבא הדגישו כי במידה ויהיו שינויים, דובר צה"ל ופיקוד העורף יעדכנו את הציבור.

 

היום ההגרלה! 10 כרטיסים זוגיים למופע תרי"ג! לחצו כאן להרשמה לכל ההגרלות + שבוע חינם בעולם הילדים >>>
תגיות:בנימין נתניהוהאיום האיראני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה