חדשות בארץ

"הספה זזה": במהלך הצום - רעידת אדמה בעוצמה 5 בצפון הארץ ובמרכזה

מרכזה של רעידת האדמה היה באזור סוריה. לא ידוע על נפגעים או נזק. תושבים העידו: "חשבנו שזו מלחמת עולם". כזכור, גם במהלך קריאת המגילה בפורים הורגשה רעידת אדמה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רעידת אדמה בעוצמה 5 הורגשה הלילה (בין שני לשלישי) בצפון ישראל ובמרכזה. בחיפה ובתל אביב דיווחו התושבים על רעש עוצמתי שהרעיד את בתיהם. מרכזה של הרעידה היה באזור סוריה. גם בטורקיה ובלבנון דיווחו על רעידת אדמה.

תושבת קריית מוצקין סיפרה לאתר ynet: "רגע לפני השינה חשבתי שאני מדמיינת, אבל כל המיטה זזה מרעד. זה היה מפחיד רגע לפני שאולי תהיה פה מלחמת עולם". ראש העיר קרית מוצקין, ציקי אבישר, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אם חשתם ברעידת אדמה קלה בקריית מוצקין אתם לא לבד". בשיחה עם ynet הוסיף: "במהלך דיון בלשכה בבניין העירייה, לפתע השולחן, הרהיטים והכיסא זזו קלות. הבנו מיד כי מדובר ברעידת אדמה". דליה, תושבת שכונת רוממה בחיפה, סיפרה: "בזמן שישבתי בסלון הרגשתי פתאום את הספה זזה מתחת לגוף שלי. זה היה נראה לי מוזר וחשבתי שמדובר ברעידת אדמה, אבל הסתכלתי על המנורות וראיתי שהן לא זזו אז חשבתי שרק נדמה לי ושזו לא רעידת אדמה".

הפעם האחרונה שבה דווח על רעידת אדמה כזו בישראל הייתה במהלך קריאת המגילה בפורים. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי רעידת האדמה בעוצמה 3.4 הורגשה בזמן קריאת המגילה, באזור מזרחית לחדרה. גם בחיפה דיווחו תושבים רבים כי הרגישו את רעידת האדמה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:רעידת אדמהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה