חדשות בארץ

דיווח ערבי: סינוואר מנהל את חמאס באמצעות פתקים, החליף מספר מקומות מסתור

מנהיג חמאס מתקשר עם אנשי הארגון באמצעות פתקים, ולעיתים רחוקות משתמש בטלפון. מוחמד סינוואר מונה לראש הזרוע הצבאית, במקומו של מוחמד דף

סינוואר (צילום: דובר צה"ל)סינוואר (צילום: דובר צה"ל)
אא

העיתון בשפה הערבית "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון, פרסם היום (שלישי) דיווח על דרך התנהלותו של יחיא סינוואר, ראש הלשכה המדינית של חמאס, ומנהיג הארגון בעזה.

על פי הדיווח, סינוואר משנה מקומות מסתור בתדירות יחסית גבוהה, ומנהל קשר עם ראשי חמאס ובכירי הארגון באמצעות פתקים, חלקם בכתב ידו ואחרים מודפסים ונושאים את חתימתו. לעיתים רחוקות, מחשש שמיקומו יתגלה, הוא משתמש במכשיר הטלפון.

העיתון מסתמך על מקור בארגון הטוען כי סינוואר יוצר קשר ומעביר הנחיות בתדירות של אחת לשבוע ולפעמים אחת לשבועיים. הפתקים מועברים באמצעות אנשים עליהם הוא סומך והמסרים מועברים לכל מקום ברצועה ומחוצה לה.

בנוסף, העיתון עדכן כי לאחר חיסולו של מוחמד דף, הפך מוחמד סינוואר, אחיו של יחיא, לראש הזרוע הצבאית בחמאס. לפי "א-שרק אל-אווסט", האח הוא זה שדואג גם לאבטחת מקום מחבואו של אחיו.

אמש דווח ברשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" כי שליח המסרים של מח"ט רפיח, מוחמד שבאנה, הוא האיש שחשף לכאורה את מיקומו של מוחמד דף, צעד שסייע לישראל לחסל את דף. הרשת דיווחה כי בחמאס אישרו כי חקירה פנימית של הארגון העלתה כי השליח קיבל מסר להעביר למפקדי שטח בחמאס בעזה, ושיתף פעולה עם ישראל.

היום ההגרלה! 10 כרטיסים זוגיים למופע תרי"ג! לחצו כאן להרשמה לכל ההגרלות + שבוע חינם בעולם הילדים >>>
תגיות:יחיא סינווארמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה