חדשות בארץ

חמאס שיגר טיל לעבר תל אביב, הטיל התפוצץ בים

ארגון הטרור קיבל אחריות על שיגור 2 טילים, ובצה"ל ציינו כי אחד מהם התפוצץ בשטח הרצועה. השיגור בוצע משטח בחאן יונס, בו פועלים כוחות צה"ל, שאמש השמידו בו משגר

ירוט, ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)ירוט, ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

חמאס קיבל אחר הצהריים (שלישי) אחריות על ירי של שני טילים ארוכי טווח מרצועת עזה לעבר תל אביב. ארגון הטרור ציין כי שוגרו שני טילים מסוג m90. גורם בגדודי "אל-קסאם" אמר לרשת אל-ג'זירה: "השיגור לעבר תל אביב נעשה ממקום בו יש נוכחות צבאית ישראלית".

דובר צה"ל מסר כי זוהה שיגור אחד שחצה משטח הרצועה ונפל במרחב הימי במרכז הארץ. לא הופעלו התרעות על פי מדיניות. במקביל, זוהה שיגור נוסף שלא חצה לשטח הארץ. גורם צבאי הוסיף כי השיגור בוצע מאזור בני סוהילה, ליד חאן יונס.

אמש תקף כלי טיס את חוליית המחבלים ששיגרה רקטה למרחב עין השלושה, זמן קצר לאחר שביצעו את השיגור. בנוסף, הכוחות תקפו תשתיות טרור נוספות במרחב ממנו זוהה הירי.

לוחמי אוגדה 98 ממשיכים להילחם במרחב חאן יונס. במהלך היממה האחרונה איתרו הכוחות והשמידו מתחמי לחימה, תשתיות טרור וכן חיסלו מחבלים ממערך הירי הרקטי של חמאס לצד מחבלים נוספים.

כמו כן, כוחות חטיבת גבעתי פועלים ביממות האחרונות במרחב שכונת "שבורה" ברפיח. הכוחות חיסלו כ-100 מחבלים, והשמידו אמצעי לחימה ומאות תשתיות טרור. בסריקות, איתרו הכוחות חוליית מחבלים חמושים ובסיכול מדוייק חיסלו את המחבלים, עוד איתרו והשמידו הלוחמים מבנים ממולכדים באמצעי לחימה ובורות מסתור.

הכוחות ניהלו קרב יריות עם חוליית מחבלים שהתבצרה בדירה בלב שכונה אזרחית וחיסלו את חוליית המחבלים. לאחר ההתקלות פשטו הכוחות על המבנה בו אותרו אמצעי לחימה, וסטים ופיר מבצעי.

במהלך פעילות של חטיבת הנח"ל במרחב רפיח, הכוחות איתרו אמצעי לחימה רבים בהם מטענים, ציוד לחימה וחומרי מודיעין. מטוס קרב של חיל האוויר תקף מטרות טרור במרחב ממנו זוהה ירי נ"ט לעבר הכוחות. באירוע לא היו נפגעים מקרב חיילי צה"ל.

כוחות אוגדה 252, הנלחמים במרכז הרצועה, תקפו תשתיות טרור רבות בהם עמדות שיגור, עמדת צליפה, מבנים צבאיים ועמדות תצפית.

בצפון, לוחמי ההגנה האווירית יירטו היום בהצלחה כלי טיס בלתי-מאויש שחצה משטח לבנון, לאזור רכס רמים. במקביל, יורט כלי טיס בלתי מאויש נוסף בשטח לבנון. התקשורת הלבנונית דיווחה כי אחר הצהריים הותקף רכב בעיירה ברעשית וחוסלו שלושה אנשים, ככל הנראה אנשי כוח רדואן של חיזבאללה.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:תל אביבמלחמת חרבות ברזלנפילת טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה