חדשות בארץ

הוועדה המיוחדת אישרה: ניצב דני לוי יהיה המפכ"ל הבא

ועדת גרוניס, העוסקת באישור מינויי בכירים, התכנסה לדון בהמלצתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, למנות את מפקד משטרת מחוז חוף לתפקיד המפכ"ל. ביום ראשון יאושר המינוי בממשלה

ניצב דני לוי (צילום: משטרת ישראל)ניצב דני לוי (צילום: משטרת ישראל)
אא

הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, בראשות השופט בדימוס אשר גרוניס, אישרה היום (רביעי) את מינויו של מפקד מחוז חוף במשטרת ישראל, ניצב דני לוי, לתפקיד המפקח הכללי הבא של משטרת ישראל. המינוי יובא ביום ראשון לאישור הממשלה.

ניצב לוי הופיע בפני חברי הוועדה והשיב לשאלותיהם. כמו כן חברי הוועדה שמעו המלצות מפי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, וכן מהמפכ"ל הפורש, רב ניצב בדימוס יעקב שבתאי, שהמליץ על לוי וכינה אותו "קצין ראוי".

בתום הדיון הודיעה הוועדה: "לאחר בחינת החומר שהיה בפניה לא מצאה הוועדה פגם מבחינת טוהר המידות, ככל שמדובר במועמד לתפקיד, ניצב דניאל לוי".

כזכור, לפני כחודש סיים שבתאי את תפקידו אולם המשטרה נותרה ללא מפכ"ל ואת מקומו של  שבתאי מילא באופן זמני סגנו, ניצב אבשלום פלד. בן גביר המליץ על פלד כמחליף, אולם וועדת גרוניס לא קיבלה החלטה וביקשה לבדוק טענות שונות שהועלו כנגד פלד. זאת בעקבות הערת משמעת מעברו.

לפני שבועיים הודיע פלד, בטרם היה אמור להתייצב לדיון נוסף בוועדה, כי הוא מסיר את מועמדותו. השר בן גביר פנה לוועדה והודיע כי הוא מבקש למנות את ניצב לוי.

לאחר שיאושר המינוי על ידי חברי הממשלה יכנס המפכ"ל החדש לתפקידו. הלוי התגייס למשטרה ב-1985. שימש קצין אגף מבצעים במרחב יפתח, פיקד על תחנת שכונות במחוז תל אביב, על תחנת לב תל אביב ושימש גם קצין אגף מבצעים במחוז תל אביב. ב-2016 מונה למפקד מרחב יפתח. ב-2017 מונה למפקד מרחב ירקון. ב-2021 מונה לסגן מפקד מחוז ירושלים. לפני שנה הועלה לדרגת ניצב ונכנס לתפקיד מפקד מחוז חוף.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:מפכ"ל המשטרהניצב דני לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה