חדשות בארץ

שכם: חוסל מחבל ששוחרר במסגרת עסקת החטופים

בפעם השנייה בתוך יממה ביצע צה"ל חיסול ממוקד באמצעות כלי טיס. גורם ביטחוני: המחבל ואיל מאשה, ששוחרר בנובמבר שעבר תמורת חטופים ישראליים, שב לעסוק בטרור

פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל עדכן היום (חמישי) כי שני מחבלים חוסלו הלילה בתקיפה מן האוויר בעיר שכם. אחד מהם הוא ואיל מאשה, ששוחרר בעסקת החילופים האחרונה בחודש נובמבר, תמורת חטופים ישראליים ששהו בעזה. מאשה, על פי גורמי הביטחון, שב לעסוק בטרור. יחד עימו חוסל מחבל נוסף, והפלסטינים דיווחו כי מדובר באחמד פיראס חליל.

מאשה אף תועד בשבת האחרונה בקלקיליה יחד עם טארק דאוד, שחוסל אחרי שפצע קשה ישראלי שנכנס לקלקיליה. גם דאוד שוחרר מהכלא הישראלי בעסקה עם חמאס בחודש נובמבר.

על פי צה"ל, כוחות של יחידת דובדבן וחטיבת כפיר פעלו הלילה לסיכול טרור במחנה בלאטה שליד שכם. במהלך הפעילות, מחבלים ירו לעבר הכוחות וזרקו לעברם מטענים. הכוחות הגיבו בירי, וזוהו פגיעות. הפלסטינים טוענים כי 13 בני אדם נפגעו מירי צה"ל, בהם שלושה במצב קשה.

זו הפעם השנייה בתוך יממה שצה"ל מבצע חיסול מן האוויר. אתמול חוסלו בכפר טמון שבבקעה ארבעה מחבלים, במהלך פעילות לסיכול טרור. מהכפר, על פי ההערכה, יצאו המחבלים שרצחו לפני שבוע את יהונתן דויטש הי"ד, בצומת מחולה.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:שכםסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה