הום סטיילינג

5 רעיונות לעיצוב פינות מדהימות בבית בלי להוציא הרבה כסף

רוצים לעצב את הבית ולא יודעים מאיפה להתחיל? חוששים שתהליך העיצוב יהיה יקר? התחילו בעיצוב פינה אחת. אם אינכם בטוחים איך עושים את זה בתקציב מוגבל, ובמה כדאי להתמקד קודם, קבלו חמישה רעיונות פשוטים שיעזרו לכם ליצור פינות יפות ומעוצבות בבית, גם בתקציב חסכוני במיוחד. מתחילים בקטן

אא

רבים מאיתנו חולמים על פינות קטנות בבית שישדרו אופי, חמימות וסטייל, אך חוששים להתחיל ולעצב. החשש בדרך כלל מתחלק ל-2. חשש כלכלי – "כמה זה יעלה לי?", וחשש עיצובי - "מאיפה בכלל להתחיל?". בדיוק בשביל זה הכנו לכם 5 רעיונות מעולים לעיצוב פינות קטנות בבית, בקלות ובלי להוציא הרבה כסף. האם אפשר לעצב את הבית בתקציב נמוך ובלי ידע מקדים בעיצוב? התשובה היא כן. עם כמה רעיונות מקוריים, חומרים פשוטים וכללי עיצוב ברורים, אפשר לשדרג כל פינה בבית בקלות ואפילו להישאר עם עודף.

כללי עיצוב שחשוב לדעת לפני שמתחילים:

  • צבעים ועיצוב: השתמשו בפלטת צבעים אחידה ומתאימה לחלל. אם מדובר בפינה קטנה, גוונים בהירים יכולים לפתוח את החלל ולהוסיף לו תחושת מרחב. גוונים כהים מתאימים יותר לחדרים גדולים. יחד עם זאת, ליצירת עניין, אפשר לשלב גוון כהה על קיר אחד, או להשתמש בטפט בעל דוגמא מיוחדת.

שימוש בחומרים טבעיים: עץ, קש וטקסטיל טבעי מעניקים לבית חמימות ותחושה מזמינה. החומרים האלה לא חייבים להיות יקרים, וניתן למצוא אותם בזול בחנויות יד שנייה ובסטוקים השונים. בתוך סלי הקש אפשר "להסתיר בלגן", ואפשר כמובן להשתמש בהם באופן דקורטיבי בלבד. הבחירה שלכם.

  • פחות זה לפעמים יותר. בחרו כמה פריטים אהובים במיוחד, ותנו להם את הבמה. במקום להעמיס חפצים על פינה או מדף, צרו עיצוב מינימליסטי עם פריט או שניים שיבליטו את האופי שלכם, ותנו לחלל הריק מסביב לדבר.

אין לכם רעיונות לעיצוב פינות? קבלו כמה:

  1. קיר תמונות ממוסגרות בעבודת יד: במקום לרכוש תמונות יקרות, תוכלו להכין יצירות בעצמכם. מסגרו דפי מגזינים ישנים או אפילו תמונות מהטלפון שלכם. אם תשתמשו במסגרות אחידות ופשוטות, כל תמונה תראה מקצועית ומעוצבת. על הכנת קיר תמונות משפחתי, למשל, תוכלו לקרוא כאן.

  1. קיר מראות קטן: מראות יכולות לפתוח חלל קטן ולהפוך אותו לאוורירי ומואר יותר. ניתן לרכוש מראות פשוטות וזולות ולעצב קיר מלא בהן. אפשר לקבל השראה ורעיונות ברחבי הרשת, וליצור פינה קטנה ומעוצבת בכמה עשרות שקלים.

  1. פינת צמחים ירוקה: הוספת צמחים קטנים בפינות הבית יכולה להוסיף חיים ואנרגיה חיובית לחלל. השתמשו באדניות מיוחדות או הכינו כאלו מקופסאות שימורים וצנצנות זכוכית ישנות. יחד עם זאת, תחזוקה של צמחים אמיתיים יכולה להיות מאתגרת, במיוחד במקומות בהם אין מספיק אור, או כאשר אין הרבה זמן לטיפול בצמחים. במקרה כזה, צמחיה מלאכותית יכולה להיות פתרון נהדר.

חשוב לא להתפשר על איכות: פריטים זולים מדי נוטים להיראות מזויפים ולפגוע במראה הכללי של החלל. בחרו בצמחיה מלאכותית איכותית, למרות המחיר הגבוה יותר. האיכות הגבוהה שווה את ההשקעה. הצמחים הללו נראים אמיתיים יותר, והם ישמרו על המראה לאורך זמן.

  1. עיצוב מדפי קונספט: מדפים הם לא רק מקום לאחסון – אלא מוקד עיצובי שיכול לתת אופי וסטייל לחדר כולו. השתמשו בחוק השליש כדי לעשות את זה נכון: החוק קובע שחפצים או אלמנטים ויזואליים מסודרים בצורה טובה יותר אם הם מחולקים לשלושה חלקים שווים. הרעיון הוא לשבור את השטח לשני קווים אופקיים ושני קווים אנכיים, כך שהמרחב מתחלק לתשעה חלקים שווים.

כאשר מסדרים פריטים בחלל, כמו על מדף, שולחן או קיר, מומלץ לחלק את השטח לשלושה חלקים. כך, החפצים ממוקמים בצורה לא סימטרית אך מאוזנת וזורמת, מה שמוסיף עניין ותחכום לעיצוב.

בנוסף, במקום למקם את החפצים בדיוק במרכז או בצד, מומלץ למקם אותם בנקודות המפגש של הקווים הללו – מה שיוצר תחושת איזון והרמוניה.

  1. ספרים, לא רק לקריאה: מדף עם ספרים יכול להיראות חמים ומזמין, אבל הוא לא חייב להיראות כמו מדף ספרים מסורתי. אפשר לסדר את הספרים לפי צבע ולשלב בינהם פריטים אישיים שמספרים סיפור – תמונות משפחתיות ממוסגרות, חפצים ייחודיים שמזכירים לכם טיולים, או אפילו מתנות שקיבלתם מאנשים יקרים. הפריטים האישיים הללו הופכים את המדף לייחודי ומלא אופי.

העיצוב של פינות חמודות ומלאות סטייל לא חייב להיות יקר או מורכב. עם קצת יצירתיות, בחירה מדויקת של פריטים ושימוש בכללים בסיסיים של עיצוב, תוכלו להפוך כל פינה בבית למרחב מזמין ומלא קסם. זכרו – הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול.

אהבתם את הרעיונות? רוצים לדעת עוד על עיצוב פינות בבית? כתבו לנו בתגובות.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:עיצוב הביתהום דקורעיצוב חדריםעיצוב פינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה