חדשות בארץ

הותר לפרסום: בדואים מהנגב התארגנו לרצוח חיילי צה"ל

מידע מודיעיני שהגיע לשב"כ ולמשטרה הוביל למעצרם בטרם מימשו את כוונתם. כנגד השלושה, תושבי תל שבע, הוגש כתב אישום. בחקירה התברר כי תכננו לרצוח חיילי צה"ל ולבצע פיגוע בתל אביב

בית המשפט המחוזי בדרום (צילום: Nati Shohat/Flash90)בית המשפט המחוזי בדרום (צילום: Nati Shohat/Flash90)
אא

הותר היום (חמישי) לפרסום כי השב"כ והמשטרה סיכלו ניסיון של שלושה תושבי תל שבע לבצע פיגוע. פרקליטות מחוז דרום הגישה היום נגדם כתב אישום.

שלושת הנאשמים: ודיע עטא, עסי מצעב אבו עסה ומעאוויה אבו עסה, נעצרו בחודש שעבר בעקבות מידע מודיעיני. בכתב האישום ציינה הפרקליטות כי השלושה תכננו לרצוח חיילי צה"ל ולבצע פיגוע בתל אביב.

בכתב האישום, שהוגש באמצעות ע"ד אלכס דרנבוים, צוין כי עטא (19), עסי אבו עסה (19) ומעאויה אבו עסה (19) תכננו פגוע בישראלים כנקמה על הלחימה בעזה. לשם כך, "עודד עטא את עסי ומעאויה להשיג אקדחים ולהתאמן ואילו עסי הציע תרחישים שונים לפגיעה בחיילים". כתב האישום מייחס לשלושה עבירה של קשירת קשר לביצוע פשע ומעשה טרור.

במסגרת החקירה בשב״כ ובמחוז דרום במשטרה עלה כי השלושה תיכננו את מעשיהם בהשראת חומר שנחשף ברשת לתכני ארגוני הטרור המדינה האסלאמית (דעא"ש) והטליבאן. פעילות המחבלים סוכלה על ידי גורמי הביטחון בטרם הספיקו לנקוט בצעדים למימוש תוכניתם.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:שב"כנגבסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה