חדשות בארץ

טראמפ: "כדאי לחמאס להחזיר את החטופים, לפני שאבחר"

בנאום בחירות שנשא בארה"ב הבטיח מועמד הרפובליקנים לנשיאות, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כי יסייע לישראל. תקף את התנהלות הנשיא ג'ו ביידן והתנאים להפסקת אש בעזה: "נותן לחמאס זמן להתארגן מחדש"

טראמפ (צילום: shutterstock)טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, אמר הלילה (בין חמישי לשישי) כי אם יבחר לנשיאות הוא יעניק לישראל "את כל התמיכה והגיבוי הנדרש כדי לנצח". עם זאת הוסיף: "אבל אני רוצה שהם ינצחו מהר".

טראמפ, שהשתתף בעצרת נגד האנטישמיות בניו ג'רזי, תקף את ממשל ביידן, את סגנית הנשיא קמלה האריס, ואת המתווה האמריקני להפסקת אש בעזה: "מההתחלה האריס פעלה לקשור את ידיה של ישראל מאחורי הגב ודרשה הפסקת אש. זה רק ייתן לחמאס זמן להתארגן מחדש ולהוציא לפועל מתקפה חדשה בסגנון 7 באוקטובר".

הנשיא לשעבר כינה את המפגינים הפרו פלסטינים בארה"ב "בריונים פרו-חמאסים" ו"אוהדי ג'יהאד". הוא איים לעצור אותם ולגרש אותם מארה"ב אם ייבחר לנשיאות. לדבריו, "היהודים וישראל בסכנה הגדולה ביותר כעת מאז השואה. חמאס נלחם בדרום, חיזבאללה בצפון, החותים בים. רחובות פריז לונדון ובריסל מנוהלים על ידי תומכי חמאס, ובאמריקה האנטישמיות מתפשטת על ידי הדמוקרטים ואחד המועמדים לנשיאות".

טראמפ הוסיף: "פעם היה כבוד ליהודים, פוליטיקאי שאמר משהו נגד יהודים או ישראל היה מחוסל, הלובי הכי חזק היה של ישראל והיהודים. אני מדגיש, מי ששונא את אמריקה ורוצה לחסל את ישראל, אנחנו לא רוצים אותו במדינה שלנו".

בהתייחסו לנושא החטופים הישראלים בעזה שלח מסר לחמאס והביע דאגה: "כדאי שהחטופים יחזרו לפני שאני חוזר לבית הלבן. קשה מאוד לנהל משא ומתן עם חמאס בגלל שרוב החטופים אינם בין החיים. הם מתים, לא כולם, אבל רובם. חמאס לא מחזיק אנשים בחיים במשך שלוש שנים. ראיתי איך הם התנהגו כלפי אחת החטופות".

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:דונלד טראמפבחירות בארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה