סלבס בהתחזקות

שחר חיון: "אם אנשים מתפללים בזכותי, עשיתי את שלי"

אושיית הרשת החליטה לזכות את הרבים ולהדפיס סידורי תפילה: "הדבר שהכי חשוב לי בעולם הוא שדווקא אלה שהכי רחוקים יתחברו לקדוש ברוך הוא"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רגע לפני חגי תשרי, אושיית הרשת שחר חיון החליטה לשנות כיוון ולהציע סידורי תפילה מעוצבים עם חריטה מיוחדת, הכוללים ספר תהילים. חיון הבהירה שאין שינוי בתוכן הסידור, אלא רק בכריכה המיוחדת.

לדבריה, בשבועות הקרובים יושקו הסידורים בארבעה עיצובים שונים, וכבר ישנו ביקוש גדול. "זה עסק ותיק שמקבל מראה חדש, מותאם לדור הנוכחי. הדבר הכי חשוב לי בעולם הוא שדווקא אלו שמרוחקים מהאמונה יתחברו לקדוש ברוך הוא", אמרה.

בעניין סדר היום שלה, שכולל קימה מוקדמת לתפילה, הגיבה בראיון למגזין "פנאי פלוס": "אם אנשים שואבים ממני השראה לתפילה ולהודיה – ברוך השם, עשיתי את שלי. אני שמחה לתת מוטיבציה לאנשים, כי מבחינתי זו המהות – לתת השראה. מעולם לא אמרתי זאת בראיון, אבל בכל בוקר אני מתפללת לעשות טוב. אני רוצה לקום ולעשות טוב".

על האמונה בבורא עולם היא הוסיפה: "האמונה היא הדבר הכי אייקוני בעולם מבחינתי, פשוט להאמין. אני לא חושבת שזה התחיל ממני; לכל יהודי יש אמונה וניצוץ, ובשלב מסוים זה נפתח. כשהניצוץ הזה נדלק, אני שמחה".

במהלך סשן שאלות ותשובות שקיימה לאחרונה עם עוקביה, נשאלה חיון, שנמצאת בתהליך התחזקות, מה הייתה מבקשת לו הייתה לה משאלה אחת. היא ענתה מיד: "משיח או אחדות בעם ישראל". תשובתה עוררה מיד עניין רב ברשתות החברתיות. חיון מקפידה לשמור על המסורת ומדגישה את חשיבות התפילה בבוקר. היא מצהירה שהיא שומרת שבת כהלכתה.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:סידורשחר חיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה