חדשות בארץ

פיגוע בשומרון: ישראלי נרצח, מצוד אחר המחבל

פלסטיני היכה בפטיש את גדעון פרי, באזור התעשייה בראון, גנב את נשקו ונמלט מהמקום. פרי פונה לבית החולים ונפטר מפצעיו. צה"ל עורך מצוד אחר המחבל

פעילות ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)פעילות ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

מחבל פלסטיני רצח אחר הצהריים (ראשון) את גדעון פרי, תושב קדומים, באזור התעשייה בראון, סמוך לקדומים.

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי המחבל, שעבד באחד המפעלים במקום, תקף את פרי, בן ה-38, אחד ממנהלי המפעל, באמצעות מכת פטיש בראשו. לאחר מכן גנב את אקדחו של פרי ונמלט.

כוחות רבים של צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל. במקביל נעצר אחיו של המחבל, העובד אף הוא באותו מפעל באזור התעשייה. התברר כי לשני הפלסטינים, תושבי קלקיליה, אישור עבודה.

שיראל פופקין, פרמדיקית איחוד הצלה שהגיעה ראשונה לזירה מסרה: "מדובר בפצוע שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני בחצר המפעל בסיוע רופא צבאי, שפינה אותו מהזירה ברכב משוריין של צה"ל לעבר ניידת טיפול נמרץ של צה"ל. זו פינתה אותו אותו לבית חולים. בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

מהמרכז הרפואי בילינסון, אליו פונה הפצוע, נמסר: "לחדר הטראומה בבית החולים הגיע הפצוע מהפיגוע בשומרון. מצבו מוגדר אנוש והרופאים נאבקים כעת על חייו". בערב עדכן בית החולים כי הפצוע מת מפצעיו.

פרי, שניהל את חנות כלי הנגינה הראשונה בשומרון, שירת כקצין תקשוב בצה"ל ושירת במילואים החל מתחילת המלחמה בצפון ובעזה.

ראש מועצת קדומים, עוזאל ותיק: "עלה המוות בחלוננו. ביגון עמוק ובלב כואב ושורף אנו מודיעים על הירצחו של בן קדומים, חברנו האהוב והיקר גדעון פרי הי״ד. גדעון נלחם במחבל בכל כוחו, אך לצערנו הפגיעות החמורות היו קריטיות, והוא נפטר מפצעיו בבית החולים בלינסון. אנחנו מחבקים ומלווים בשעה הקשה הזו את אשתו אלה וילדיהם יפעה, עלמה ורגב, את הוריו יוסי וחנה, אחותו רויטל רובינשטיין ואחיו רועי ומתיתיהו. יחד עם קהילת קדומים נעטוף אותם. אנו דורשים מממשלת ישראל להבין שאנחנו במלחמה ולהורות לצבא לפעול בהתאם. אנחנו מתאבלים על מות חברנו, אך איננו נשברים - ההתיישבות של היהודים בארצם חזקה מכל מכת מחבל, ובבניין הארץ ננוחם". 

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:פיגועאזור תעשייה בראון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה