חדשות בארץ

בנו של החטוף שנרצח בשבי: "זה קרה בייסורי גוף ונפש"

בועז זלמנוביץ', בנו של אריה הי"ד בן ה-85: "נרצח בייסורי גוף ונפש בסוף נובמבר ומאז הוא חלל חטוף. אלה בני הערובה של סינוואר ובני הערובה של הממשלה שלנו"

אריה זלמנוביץ' הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)אריה זלמנוביץ' הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

אריה זלמנוביץ' הי"ד, 85, הוא תושב ניר עוז שנחטף ונרצח בשבי חמאס. הידיעה על מותו הגיע למשפחה כעבור 50 יום. בסוף השבוע משפחתו בחרה לפרסם את הסרטון ובו תיעוד רגעי החטיפה. בתיעוד, זלמנוביץ' נראה כמי שמובל על אופנוע, כשלפניו ומאחוריו החוטפים, יחד עם עוד עשרות עזתים שמנסים להתקרב לאופנוע ולהכות אותו. בסרטון נראה זלמנוביץ' כשהוא מדמם וחבוש בראשו. לדברי המשפחה, הוא מת מייסורים בשבי וגווע למוות.

"אנחנו יודעים שאבא שלי נרצח בייסורי גוף ונפש בסוף נובמבר, ומאז הוא חלל חטוף", אמר בנו בנו, בועז, לחדשות 12. "קיבלנו את הסרטון הזה השבוע, מישהו מצא אותו ברשת, וזה הגיע אלינו. חשבנו שנכון להזכיר לעצמנו, לכולם, לשלטון שלנו, למי שאחראים על המשא ומתן, שאלה אנשים חיים שהלכו לשם וחלקם, כמו אבא שלי, נרצחו בייסורי גוף ונפש או בשיטות אחרות".

"אבא סבל ממחלות רקע ולא היה יכול לאכול את מה שנתנו שם, אבל גם האנשים הכי צעירים יכולים להירצח ברגע", הוסיף. "יש שם אנשים שהגיעו בחיים והם צריכים לחזור. התנאים בשבי מביאים אותם לסבל, לייסורים ולמוות. באשר לסרטון, אין לנו את הזכות להשאיר את זה בתוך המשפחה. אנחנו צריכים להזכיר לציבור את האנשים, כמו אבא שלי, שנתלשו מביתם וצריכים לעשות הכל כדי להחזיר אותם עכשיו, בחיים".

"קיבלתי תגובות תומכות ואוהדות", הוא מספר. "אלה תגובות ותמיכה מחברים ומאנשים שבאים להפגין יחד איתנו. זה מחזק אותנו ואת המשפחות האחרות, אבל מה שצריך עכשיו זה שישחררו את בני הערובה, בני הערובה של סינוואר ובני הערובה של הממשלה שלנו. נמצאים שם 115 איש, חלקם עדיין חיים. צריכים לעשות הכל כדי כמה שיותר יחזרו בחיים ואחרי זה, או ביחד איתם, להחזיר את החללים לקבורה".

על העיתוי הנוכחי של המשא ומתן הוא הוסיף: "זה זמן קריטי, לא יהיו לנו הזדמנויות נוספות. הזמן עושה רע מאוד לאנשים שעדיין חיים שם. חייבים לטפל בזה עכשיו. מדינת ישראל מספיק חזרה להתגבר על כל דבר, למרות מה שקרה לנו. היא לא תשרוד אם נשאיר שם את החטופים".

רוצים להפתיע את האישה לכבוד ט"ו באב עם תמונת אשת חיל מהודרת? רוצים להתחדש בבית מזוזה מצופה זהב? לחצו כאן >

תגיות:סרטון חטיפהאריה זלמנוביץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה