חדשות בארץ

אלמנתו של הנרצח בפיגוע ספדה: "תפעל מלמעלה לנצח את המלחמה הזו"

בנו בן השמונה של פרי אמר קדיש על אביו, יחד עם סבו. צה"ל ממשיך בפעילות רחבה לאיתור המחבל שביצע את הפיגוע. הרכב ששימש אותו בהמלטות נמצא בכפר הפלסטיני באקא

גדעון פרי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)גדעון פרי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

בבית העלמין בקדומים הובא לפנות הערב (שני) למנוחות גדעון פרי הי"ד, שנרצח אתמול בפיגוע באזור התעשייה בראון, סמוך לקדומים.

אלה, רעייתו, ספדה: "אהוב לבי, שורש נשמתי, איפה מתחילים, איך מסיימים? דמך הותר לפרסום. אני מבטיחה לזכור ולא לשכוח. עם ישראל חייב להיות נטוע בארצו. עכשיו כשאתה למעלה, תשתמש בעקשנות שלך, תפעל מלמעלה לנצח את המלחמה הזו. להחזיר את החטופים שצריכים להיות בבית כמו שאתה צריך להיות בבית. אנחנו נרים את הראש ונמשיך לחיות ויהיו לך את הילדים הכי שמחים בעולם בדיוק כמו שרצית".

"גדעון, אתה מצטרף להרוגי מלכות שנהרגו על הגנת הארץ. מעל הבמה הזו אני זועקת ודורשת מהקב"ה די! מעל במה זו אני דרושת ומבקשת שכוחות הביטחון ימצו את הדין מהרוצח הארור הזה".

האב, יוסי, ספד לבנו: "הבן יקיר לי גדעון. מאז נולדת עברו 38 שנים, נשאת אישה, ילדת ילדים, היית בן אוהב ואהוב. אתה היית הכל. היית איש של אנשים, של מדינה, הכל בא לך כמובן מאליו. אתמול בשעה 12 ביקרתי אותך במפעל. היית במחיצתך עד השעה 15:00. חזרתי הביתה וקיבלתי את ההודעה שגדעון פצוע. עד שלא ראית אותך ישן שנת ישרים לא הבנתי שגדעון שלי כבר לא בין החיים. בן בליעל דפק לך פטיש בראש, כך נגדעו חייך הקצרים, בני היקר, עלה למרום ותבוא לבורא עולם, תהיה מליץ יושר לנו ולכל עם ישראל"

ראש מועצת קדומים, עוזאל ותיק: "מחבל ערבי נתעב רצח אותך. לא כי אתה גדעון. אם הוא היה יודע מי אתה הוא לא היה עושה את זה. הוא רצח אותך כי אתה יהודי. הקב"ה תמיד בוחר אליו את הטובים. המחבל שפגע בך רצה לפגוע בכולנו - אנחנו לא ניתן לו את זה. נמשיך לבנות את שומרון ולהצמיח את קדומים. נמשיך לדרוש מממשלת ישראל שאנחנו במלחמה ביו"ש, וצריך כמו בעזה להשיב מלחמה".

פרי, בן 38, אב לשלושה, היה מנהל במפעל באזור התעשייה בראון. הוא נאבק במחבל אך נפצע באורח קשה, ואתמול בערב מת מפצעיו בבית החולים בילינסון. הוא שירת כקצין תקשוב בצה"ל ושירת במילואים החל מתחילת המלחמה בצפון ובעזה.

צה"ל ממשיך במצוד נרחב אחר המחבל, תושב קלקיליה, ורכב ששימש אותו בהמלטות מזירת הפיגוע אותר בכפר באקא בשומרון, לא הרחק ממקום הפיגוע. אחיו של המחבל, שעובד באותו מפעל באזור התעשייה בראון, נעצר מייד לאחר האירוע ונלקח לחקירה בשב"כ.

רוצים להפתיע את האישה לכבוד ט"ו באב עם תמונת אשת חיל מהודרת? רוצים להתחדש בבית מזוזה מצופה זהב? לחצו כאן >

תגיות:גדעון פריפיגוע בקדומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה