חדשות בארץ

תקרית קשה ברצועה: קצין צה"ל נהרג מפגיעת פצצה של מטוס קרב

סגן שחר בן נון, בן 21 מפתח תקווה, מפקד צוות בסיירת צנחנים, שהה במבנה עם חלק מהכוח. פצצה שהוטלה על ידי מטוס קרב סטתה ממסלולה עקב תקלה, ופגעה במבנה. שלושה לוחמים נוספים נפצעו קל עד בינוני

אא

צה"ל התיר הערב (שני) לפרסום את שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו.

שם החלל: סגן שחר בן נון, בן 21 מפתח תקווה, מפקד צוות בסיירת צנחנים, נפל בחאן יונס, בדרום רצועת עזה. טקס ההלוויה יחל מחר בשעה 18:00 בבית העלמין קרית שאול.

מאז החלה המלחמה נהרגו 694 חיילי צה"ל, 333 מהם ברצועה.

מתחקיר נסיבות נפילתו של סגן בן נון עולה כי בגלל תקלה טכנית, פצצה ששוגרה ממטוס F-15 פגעה במבנה בו שהה כוח של הצנחנים. הקצין נהרג ושלושה לוחמים נפצעו קל עד בינוני. הבניין קרס חלקית על החיילים, והפצועים חולצו ופונו לבתי חולים. גורמים בצה"ל ציינו כי האירוע מתוחקר.

הכוח היה במהלך קרב עם מחבלים והכווין מטוס קרב לעבר מקום מסתור של אנשי חמאס. המבנה בו שהו המחבלים נמצא במרחק של כמאתיים מטרים מהמקום בו שהו חיילי צה"ל. פצצה ראשונה פגעה במקום המסתור של המחבלים, והשנייה כאמור סטתה, ככל הנראה עקב תקלה, והתפוצצה במבנה שבו שהו חיילי צה"ל.

אחר הצהריים התיר דובר צה"ל לפרסום את שמו של חלל צה"ל שנהרג כתוצאה מפגיעת כטב"ם ששוגר מדרום לבנון לעבר היישוב יערה שבגליל המערבי.

שם החלל: רנ"ג מחמוד עמרייה, בן 45 מאבטין, גשש בעוצבת ברעם, חיל הגנת הגבולות. בתקרית ביישוב יערה נפצע באורח קשה קצין צה"ל. שלושה חיילים נוספים נפצעו באורח קל. הנפגעים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה. מהמרכז הרפואי נמסר הערב כי הפצוע קשה, עם פגיעות רסיסים ופגיעות הדף, עבר סדרת ניתוחים ומאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כללי. מצבו מוגדר קשה ולא נשקפת סכנה לחייו. שלושת הפצועים הנוספים, משאיפת עשן, טופלו בחדר המיון ושוחררו.

רוצים להפתיע את האישה לכבוד ט"ו באב עם תמונת אשת חיל מהודרת? רוצים להתחדש בבית מזוזה מצופה זהב? לחצו כאן >

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזלשחר בן נון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה