חדשות בארץ

צה"ל תקף בעומק לבנון והשמיד טילים שכוונו למרכז ישראל

יממה לאחר שחיזבאללה הציג סרטון ובו תיעוד של טילים ארוכי טווח במנהרות מיוחדות, צה"ל תקף בעומק מאה קילומטרים מגבול הצפון. חוסל מפקד במערך הרקטות של חיזבאללה

יירוט הבוקר בצפון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)יירוט הבוקר בצפון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן היום (שלישי) כי הבוקר זוהו כ-55 שיגורים מדרום לבנון לעבר הגליל ורמת הגולן. חלק מהשיגורים יורטו, השאר נפלו בשטחים פתוחים, ולא היו נפגעים. כוחות כיבוי פעלו לכיבוי שריפות שפרצו במספר מרחבים בעקבות הנפילות.

זמן קצר לאחר השיגורים, כך נמסר, כלי טיס של חיל האוויר תקפו את אחד המשגרים מהם בוצעו השיגורים. בצהריים זוהו 20 שיגורים נוספים לעבר מרחב היישובים כברי, מנות ושתולה. 

כמו כן, צה"ל תקף הלילה בעומק של מאה קילומטרים בתוך שטח לבנון. זאת, יממה לאחר שהחיזבאללה הציג סרטון ובו תיעוד של טילים ארוכי טווח במנהרות מיוחדות. לסרטון צורף איום על ישראל.

התקיפה בוצעה באזור הבקעא ועל פי פיצוצי המשנה במקום, הושמדה תשתית אמל"ח משמעותית. בלבנון דווח כי מדובר באחד האתרים הסודיים של חיזבאללה. המתקן הינו תת קרקעי ובו מנהרות ועשרות טילים מדויקים שהופנו לכיוון מרכז הארץ.

מצה"ל נמסר כי בנוסף לתקיפת מחסני האמל"ח, חוסל גם מחבל מרכזי ביחידת הרקטות והטילים של ארגון הטרור. המחבל, שחוסל במרחב דיר קאנון שבדרום לבנון, הוא חסין עלי חסין.

כמו כן, כוח צה״ל מאוגדה 91 זיהה חוליית מחבלים פועלת במבנה צבאי של חיזבאללה במרחב א-טייבה שבדרום לבנון. מטוסי קרב תקפו את המבנה בו פעלו המחבלים.

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:תקיפה בלבנוןיירוט טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה