חדשות בארץ

עזה: מחבלים חוסלו במפקדת חמאס שהוקמה בתוך בית ספר

בעקבות מידע שאומת על ידי השב"כ, מטוסי קרב תקפו את מתחם בית הספר "מצטפא חאפט" שבעיר עזה. על פי צה"ל, עשרות מבני ציבור, בתי ספר ומסגדים שימשו עד היום כמפקדות טרור

ארכיון (צילום: דובר צה"ל)ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו היום (שלישי), באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של שב"כ, מחבלים שפעלו במתחם פיקוד ושליטה שהוקם והוסתר במרחב בית הספר ״מצטפא חאפט״ שבעיר עזה. הפלסטינים דיווחו כי כ-20 בני אדם נהרגו בתקיפה האווירית.

על פי צה"ל, מתחם הפיקוד והשליטה שימש את מחבלי החמאס לתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל. בצבא ציינו כי "טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים בכדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, חוזי מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף".

דובר צה"ל הוסיף כי "חמאס מפר באופן שיטתי את הדין הבין לאומי, תוך ניצול אכזרי של מוסדות אזרחיים והאוכלוסייה כמגן אנושי לפעולות טרור. צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה ובנחישות כנגד ארגוני הטרור המשתמשים בבתי הספר ובמוסדות אזרחיים כמחסה".

על פי נתונים שנאספו בידי צה"ל, מאז תחילת המלחמה הותקפו עשרות מבני ציבור, מסגדים, בתי ספר ומרפאות בהם מיקמו ארגוני הטרור חמאס והגי'האד האיסלאמי את מפקדות השטח שלהם.

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלתקיפה בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה