חם ברשת

ויראלי: הערבייה שיוצאת נגד השחיתות במגזר הערבי ומגנה על ישראל

סרטון שרץ ברשת מאשים את מנהיגי העולם הערבי בשחיתות וקורא לעצור את התופעה: "המצב הזה הוא רק בגללכם, לא בגלל היהודים ולא בגלל הממשלה או המדינה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אישה ממוצא ערבי הפכה בימים האחרונים לדבר החם ברשתות החברתיות של הישראלים. האשה מעלה קול מחאה נגד השחיתות הרווחת במגזר הערבי, במטרה לעצור את התופעה. בדבריה, היא מציינת שהשיח ששמעה לאחרונה, שבו האשימו את המדינה והממשלה בכל תחלואי החברה הערבית, עורר בה תסכול.

"מה שלומכם חבר'ה? מקווה שאתם בטוב" פתחה את דבריה האשה האלמונית, "היום אני הולכת לדבר על נושא ששמעתי מאיזה שייח'. בכנות, השיח הזה הטריד אותי מאוד. הוא רמז שכל מה שקורה לנו במגזר הערבי - הכל בגלל הממשלה והמדינה. אבל אני מצטערת להרוס לכם, זה לא נכון. זה לא בגלל הממשלה והמדינה, זה רק בגלל השחיתות שלנו, אנחנו".

בהמשך, היא מתחה ביקורת חריפה על הדור הנוכחי, שלדבריה, גדל על אמונה שכל מה שאסור הוא למעשה מותר. "הדור הזה גדל על זה שכל מה שאסור - מותר. אתם יכולים לצחוק וללגלג, אבל הדור הזה גדל על האפשרות לעשות את האסור", היא אומרת. לדבריה, אנשים בוחרים שלא לעבוד בצורה הגונה, אלא לפנות לדרכים קלות ולא חוקיות להשגת כסף, תוך שהם מצהירים על עצמם כנכים, חולים או נרקומנים, למרות שאינם כאלה באמת. "אתם מאכילים את הילדים שלכם בכסף מלוכלך. אתם מגדלים אותם להיות רעים והורסים להם את העתיד" היא אומרת.

עוד היא מדגישה את הצורך להתמודד עם הבעיה האמיתית, במקום להטיל את האשמה על היהודים או על המדינה: "צריך שתסבירו לאנשים האלו שהמצב הזה הוא רק בגללכם, לא בגלל היהודים ולא בגלל הממשלה או המדינה. אתם מצפצפים על הדת, אתם מושחתים בשם הדת. ועוד בסוף אתם אומרים שזה בגלל היהודים - אין קשר ליהודים, אנחנו אשמים".

אותה אשה, שכאמור זכתה לשיתופים ולייקים רבים, חתמה את דבריה בקריאה נוקבת לחברה הערבית להכיר באחריותה ולפעול לתיקון המצב. "אנחנו אלה שגידלנו דור שלם על כסף מלוכלך, על כסף אסור. תודו בזה! תודו בזה שגידלנו כך דור שלם. בכסף כזה אין ברכה. אתם יודעים את זה היטב, אז תודיעו זאת לכולם - עדיף מאשר תעשו מאיתנו צחוק בפני כולם".

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:חם ברשתשחיתות במגזר הערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה