חם ברשת

רמי קלינשטיין: "החיים הם ערך עליון עבור העם היהודי"

הזמר כאב ברשתות החברתיות את החזרת הגופות לארץ: "אנשים מבוגרים, שלא היו צריכים להיחטף מהמיטות שלהם, ולסיים את חייהם בתוך ביוב מתחת לאדמה"

רמי קלינשטיין (צילום: פלאש 90)רמי קלינשטיין (צילום: פלאש 90)
אא

מבצע חילוץ הגופות ממנהרות חמאס, שהסתיים אתמול עם החזרת 6 גופות לישראל, גרם לכאב גדול בקרב הישראלים. החטופים תועדו בחיים ברצועה, אך נהרגו במהלך השבי, ולכן בישראל תהו האם לא היה אפשר לשחרר אותם מעט קודם, כשגורמים מדיניים אישרו כי במסגרת סבבי העסקאות הראשונים הייתה הזדמנות לכך.

מי שכתב על כך ברשתות החברתיות היה הזמר רמי קליינשטיין, שהצטרף לקריאות להביא לעסקת חטופים במהירות האפשרית. קליינשטיין כתב: "קורא על מבצע חילוץ הגופות של האחים המתים שלי, שתמונותיהם מחייכים הן סמל לחיים. אנשים מבוגרים, שלא היו צריכים להיחטף מהמיטות שלהם, ולסיים את חייהם בתוך ביוב מתחת לאדמה".

בהמשך הוסיף קליינשטיין ההמום: "אני לא מצליח להבין את זה, לא מצליח. אין דרך בעולם לכפר על זה, ומי שלא מבין שהחיים הם ערך עליון עבור העם היהודי, הוא לא יהודי אמיתי. הוא מתחזה. להחזיר את כל מי שעוד אפשר ובחיים, ועכשיו".

אתמול אמרה נועם פרי, בתו של חיים פרי הי"ד (אחד החטופים שגופתו הוחזרה), בראיון לגלי צה"ל: "הפקרנו אותם חיים במנהרת תת קרקעית בעזה במצב של רעב וחוסר חמצן, וחודשים על גבי חודשים הם שרדו שם. לאורך השנים איפה שהמדינה הייתה צריכה אותם הם היו שם בשבילה, זה הדור הזה, הפריחו את הנגב, עברו את כל סבבי המלחמה באזור, והמדינה הפקירה אותם למות במנהרות בעזה. עד שלא יחזרו כולם אי אפשר להתחיל שיקום".

אתמול התייחס המנחה יהודה לוי לנושא החטופים ואמר: "בלי עסקה אין תקומה, כי כשנשבר האמון נשבר הכל, כל חיילי צה"ל ואזרחי ישראל באשר הם צריכים לדעת שלא משנה מה, אם חס וחלילה יפלו בעתיד לידי אויב, המדינה צריכה להיות הגב שלהם". בהמשך הסטורי, לוי הדגיש את מהותו של המסר, והוסיף: "ויש מי ששומר על השומרים, הייתי כל כך גאה בערך העליון הזה שקודם כל מחזירים הביתה, מקווה שנבין מהר לפני שמאוחר מדי שזה מה שמייחד אותנו מכל העמים". לתפיסתו, האחדות הלאומית והמשפחתיות הם הליבה של העם היהודי, והם אלה המבדילים אותו משאר עמי העולם. "הלב היהודי הוא לב משפחתי", הוסיף לוי. "כל אחד מאיתנו הוא ילד מהמשפחה הגדולה קטנה הזו שנקראת ארץ ישראל".

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:רמי קליינשטייןהחזרת גופותיהודה לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה