חדשות בארץ

צה"ל: "נגיב בהתאם לתקיפה בקצרין", חוסל מפקד שטח של גדוד איראני בלבנון

בתקיפת רכב באזור צידון חוסל חליל אל-מקדח, מחבל לשעבר בפת"ח וכיום פעיל בכוח קודס האיראני. הוא אחיו של בכיר פת"ח בלבנון. עשרות מחבלים חוסלו ברצועה

פגיעה ישירה בבית בקצרין, הבוקר (צילום: Ayal Margolin/Flash90)פגיעה ישירה בבית בקצרין, הבוקר (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

התקשורת הלבנונית דיווחה היום (רביעי) כי בתקפה ממוקדת של צה"ל באזור צידון חוסל חליל אל-מקדח, מחבל לשעבר בפת"ח וכיום מפקד שטח בכוח "קודס" האיראני. הוא אחיו של בכיר פת"ח בלבנון, מוניר אל-מקדח, האחראי על הברחת נשק ליהודה ושומרון.

בעקבות שיגורם של כ-50 רקטות לעבר העיר קצרין, ובצהריים מספר כטב"מים לאזור עמק החולה וצפון הכנרת, דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי פרסם הודעה קצרה. על פי הגרי, "פעם נוספת חיזבאללה מבצע ירי חסר אבחנה לעבר אזרחים ישראלים. כמו כל מדינה שמגנה על האזרחים שלה - אנחנו נפעל בהתאם".

במטח הכבד ששוגר מוקדם יותר הבוקר לעבר קצרין נפצע ישראלי באורח בינוני כתוצאה מפגיעה ישירה בבית. מהמרכז הרפואי זיו בצפת נמסר כי הפצוע, בן 33, פונה אל חדר הטראומה עם פגיעות רסיסים שטחיות בחלקי הגוף והפנים. בבדיקת CT אובחן שבר בכף רגל. המטופל בהכרה מלאה, מצבו מוגדר קל-בינוני.

בדרום, לוחמי אוגדה 98 ו-162 חיסלו עשרות מחבלים חמושים במהלך היממה האחרונה. כלי טיס של חיל האוויר תקפו כ-30 מטרות טרור ברחבי הרצועה.

כוחות אוגדה 162 פועלים במרחב תל סולטאן, ולצד חיסול עשרות מחבלים חמושים, השמידו תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים בהם מטענים, רימונים, רובים מסוג 'קלאצ׳ניקוב' ועוד. 

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלתקיפה בעזהחיסול ממוקד בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה