חדשות בעולם

סיוע לטראמפ? המועמד העצמאי עשוי לחבור אליו

רוברט קנדי הכחיש כי ביקש להצטרף לדמוקרטים וציין כי מדובר בפייק ניוז. סגניתו המיועדת אישרה כי הפרישה נשקלת, ואם כן, יקראו לתמוך בדונלד טראמפ

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רשת פוקס ניוז האמריקנית דיווחה היום (רביעי) כי המועמד העצמאי לנשיאות ארה"ב, רוברט קנדי ג'וניור, אכן שוקל לפרוש מהמרוץ. המועמדת מטעמו לתפקיד סגנית הנשיא, ניקול שהנהן, אף הודיעה כי אם תתקבל החלטה מהסוג הזה, היא תקרא לתמוך במועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ.

על פי הדיווח, קנדי הכחיש בתוקף את הידיעות שפורסמו בימים האחרונים, לפיו פנה למועמדת הדמוקרטית, קמלה האריס, וביקש תפקיד בממשלה הבא תמורת הסרת מועמדתו לנשיאות.

שהנהן אישרה כי מתנהלים דיונים במטה לקראת פרישה אפשרית. לדבריה, מבלי לציין שם ספיציפי, "אנו מנתחים את מצבנו ברצינות. חשוב לנו להדגיש כי אנשים שפועלים בשחיתות לא יזכו בקולנו". המועמדת הוסיפה כי ההתבלטות הי בין להמשיך במרוץ ולקדם זכיה של מועמד עצמאי, לראשונה בהיסטוריה של ארה"ב, "כדי להביא לסיום השליטה של המפלגות הגדולות" או "לחבור לטראמפ שזקוק לנו כדי לגבור על האריס".

בריאיון שנערך עימה הוסיפה שהנהן כי "לא באנו למרוץ כדי להיות תפאורה. השקענו עשרות מיליוני דולרים כדי לנצח. אבל לא נותנים לנו סיכוי הוגן. דמוקרטים פגעו במסע הבחירות שלנו, שתלו מרגלים במטה שלנו, ואף פנו לבתי משפט במספר מדינות כדי שיאסרו עלינו להתמודד. אכן המרוץ שלנו גוזל קולות יותר מטראמפ מאשר מהאריס, אבל הכוון שלנו הוא לתמוך בו".

הוושינגטון פוסט פרסם לפני מספר ימים שקנדי פנה ליועציה הקרובים של האריס וביקש תפקיד בממשל הבא תמורת פרישה ותמיכה בה. קנדי הכחיש זאת אמש וציין כי מדובר ב"פייק ניוז" שהפיצו הדמוקרטים. על פי הסקרים הוא זוכה לתמיכה של פחות משמונה אחוזים מקולות המצביעים.

הדרך המנצחת להציל את הצעירים מציפורני הטיקטוק ולהתחבר ליהדות. אם לא אכפת לכם - אל תקליקו כאן >>>

 

תגיות:בחירות בארה"ב 2024רוברט קנדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה