חדשות בארץ

ששת החטופים שגופותיהם חולצו מעזה נרצחו על ידי שוביהם

בגופות התגלו קליעים, והממצא מחזק את הטענה כי לא נפגעו מהפגזות צה"ל על האזור בו הוחזקו על ידי המחבלים. המידע הועבר לידיעת המשפחות

נדב פופלוול, אברהם מונדר, אלכס דנציג, יגב בוכשטב, חיים פרי ויורם מצגר הי"ד (צילומים: באדיבות המשפחה)נדב פופלוול, אברהם מונדר, אלכס דנציג, יגב בוכשטב, חיים פרי ויורם מצגר הי"ד (צילומים: באדיבות המשפחה)
אא

בגופותיהם של ששת החטופים שחולצו ללא רוח חיים השבוע מהרצועה נמצאו סימני ירי. כך אישר היום (חמישי) המכון לפרואה משפטית. בגופות שנבדקו התגלו קליעים, דבר המצביע כי נורו למוות. 

כזכור, לאחר חילוץ הגופות הודיע צה"ל כי נסיבות מותם נבדקת. כמו כן, הצבא אישר כי בעבר הופגז האזור שבו נמצאו הגופות, והועלו השערות כי יתכן והחטופים נהרגו כתוצאה מאותה הפגזה, או מגזים רעילים שחדרו למנהרה שבה הוחזקו.

בשעת החילוץ מצאו לוחמי צה"ל מספר מחבלים מתים בתוך המנהרה, שמתו ככל הנראה בשל תנאי השהיה במקום או כתוצאה מחנק. גופות ארבעה מחבלים נבדקו ולא נמצאו עליהן סימני ירי. כעת, בעקבות גילוי הקליעים על גופות החטופים, ניתן לקבוע כי נורו למוות, סברי להניח על ידי המחבלים שיתכן וסברו כי מקום המסתור שלהם עומד להתגלות.

צה"ל אישר לפני יותר מחודשיים כי על פי המידע שבידיו חיים פרי, נדב פופלוול, אברהם מונדר ויגב בוכשטב נרצחו בשבי. בחודש שעבר אומת מידע דומה באשר לגורלו של אלכס דנציג. רק לגבי יורם מצגר לא היה מידע, וגופתו התגלתה יחד עם חמשת החטופים האחרים.

 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:החזרת גופותחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה