חדשות בארץ

נתניהו לראשי היישובים בגולן: "נכיר בכם כיישובי קו עימות, יינתן תקציב למיגון"

על פי ראש מועצת קצרין וראש המועצה האזורית גולן, זו ההבטחה שניתנה להם על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. אתמול שוגרו לאזור עשרות רקטות. תושב קצרין נפצע קל עד בינוני

ראשי המועצות בפגישה עם נתניהו (צילום: מעיין טואף /לע"מ)ראשי המועצות בפגישה עם נתניהו (צילום: מעיין טואף /לע"מ)
אא

אורי קלנר, ראש המועצה האזורית גולן, ויהודה דואה, ראש המועצה המקומית קצרין, נפגשו היום (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהודעת משותפת שפרסמו השניים, בתום הפגישה, נאמר כי נתניהו הבטיח להם כי יחל תהליך להגדרת הגולן וקצרין כיישובי קו העימות.

כזכור, מלבד רצח 12 הילדים במג'דל שמס, מפגיעת רקטה, יישובי הגולן מותקפים על בסיס יומי מזה תקופה. אתמול שוגרו לאזור עשרות רקטות מדרום לבנון. תושב קצרין נפצע קל עד בינוני מפגיעה ישירה בביתו.

שני ראשי המועצות הגיעו לפגישה עם ראש הממשלה ודרשו תוספת מיגון, תגבור האבטחה על בתי הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה ועוד.

לדבריהם, "למרות הימים המורכבים תושבי קצרין והגולן נאחזים בקרקע בקהילות וביישוביים וימשיכו לחזק ולהגדיל את ההתיישבות היהודית בגולן ובקצרין. בפגישה סוכם כי יחל תהליך להגדרת הגולן וקצרין כיישובי קו העימות, על כל המשתמע מכך. סוכם כי הגולן וקצרין יקבלו סיוע שוטף לתקציבי המועצות, דרך החלטת הממשלה האזוריות של קצרין והגולן ודרך החלטת הממשלה החדשה שמתגבשת בימים אלו לצפון. יחד עם זאת סוכם על תוספת לחיזוק ההגנה, תוספת מיגוניות ופרויקטים נוספים חשובים".

השניים הוסיפו כי ראש הממשלה הדגיש בפניהם כי תלמידי קצרין והגולן, כמו שאר תלמידי ישראל, זכאים לפתוח את שנת הלימודים בביטחון מלא, ועל כן מערכת הביטחון תעשה התאמות ביטחונית לכיסוי הצירים.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בנימין נתניהומועצה אזורית גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה