חדשות בארץ

רסיסי יירוט פגעו בספינת חיל הים, לוחם נהרג

סמ"ר דוד משה בן שיטרית, בן 21 מגבע בנימין, נהרג בצפון הארץ מפגיעת רסיסי יירוט בספינה מסוג דבורה. שני לוחמים נוספים נפצעו קל ובינוני. צה"ל מתחקר את האירוע

סמ"ר דוד משה בן שיטרית הי"ד (צילום: דובר צה"ל)סמ"ר דוד משה בן שיטרית הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום את שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו.

שם החלל: סמ"ר דוד משה בן שיטרית, בן 21 מגבע בנימין, לוחם בפלגה 914, זרוע הים. נפל בלחימה בצפון. הלווייתו תתקיים הערב בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

בכך עולה ל-701 מספרם של חללי צה"ל שנפלו מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. 21 מהם בלחימה בצפון. 

מתחקור ראשוני של האירוע בו נפל הלוחם עולה כי חלקי מיירט, ששוגר לעבר מטרה עוינת מול חופי נהריה, פגעו בספינה מסוג דבורה. הלוחם נפצע אנושות ומת מפצעיו בבית החולים.

היישוב בו התגורר פרסם הודעה בעקבות נפילתו: "בצער רב מודיעים על נפילתו של גיבור ישראל דוד משה בן שטרית הי"ד, תושב היישוב, שנפל בפעילות מבצעית. בנם של איריס ושמעון, אחיהן של הודיה, דניאל ותמר. דוד היה בחור חברמן וציוני, אדם של נתינה שחלם לשרת כדי לשמור על המדינה שהוא כל כך אהב. היישוב והמועצה מלווים את המשפחה בתקופה קשה זו".

זהו החייל השני שנפל מהיישוב אדם בבנימין, תוך שבוע. ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "בכאב גדול נודע לנו כי דוד, בנם של שמעון ואיריס, עובדת המועצה ואח של תמר, שיר והודיה נפל בעת שירותו בחיל הים במהלך הלחימה בצפון. דוד אהב את המדינה והיה נחוש לשרת את עם ישראל ולהילחם למענו. זו מכה קשה לכולנו ובייחוד ליישוב אדם שבשבוע שעבר ליווה למנוחות את הלוחם מרדכי בן שועם הי"ד. אני מבקש למסור תנחומים להורים ולאחיות – כולנו איתכם! וכן לחזק את תושבי אדם. בזכות החיילים הגיבורים שלנו עם ישראל ינצח!".

דובר צה"ל באירוע בו נפל סמ"ר בן שיטרית, נפצעו באורח קל ובינוני שני לוחמים בפלגה 914, זרוע הים. המרכז הרפואי לגליל מסר כי "הובאו שלושה נפגעים עם פגיעות רסיסים, כתוצאה משברי יירוט במרחב נהריה. האחד מהם, בן 21, הובא במצב אנוש, ועם הגעתו הוכנס לחדר ההלם, שם הונשם, ובהמשך הועבר לחדר ניתוח. חרף המאמצים להציל את חייו, נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. כמו כן הגיעו פצוע במצב בינוני, שהועבר לאשפוז במחלקה אורתופדית, ואמור להיכנס בהמשך לחדר ניתוח, ופצוע במצב קל, שטופל בחדר המיון ושוחרר לביתו".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חיל היםחללי צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה