חדשות בארץ

גורם מדיני: אין התקדמות בשיחות מול חמאס

המשלחת הישראלית שבה מקהיר, ועל פי גורמים מצריים הפערים מול חמאס נותרו בעינם, והארגון דורש נסיגה מלאה של צה"ל מהרצועה. ישראל לארה"ב: "הפעילו יותר לחץ על חמאס"

ברנע ובר, ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)ברנע ובר, ארכיון (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

המשלחת הישראלית לשיחות מול חמאס והמתווכות שבה הלילה (בין ראשון לשני) ממצרים. היום יקיימו ראשיה, ראש המוסד דדי ברנע וראש השב"כ רונן בר, שיחת עדכון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה הבוקר כי שיחות המשא ומתן על הסכם הפסקת אש הסתיימו ללא הסכמות. על פי הדיווח, ישראל וחמאס לא הסכימו להצעות פשרה שהציעו המתווכות מצרים, קטאר וארה"ב.

חבר הלשכה המדינית בחמאס, אוסמה חמדאן, אמר כי כי הארגון "דבק בהצעה מ-2 ביולי להפסקת אש ברצועת עזה". לדבריו, בחמאס דוחים את תנאיה החדשים של ישראל. חמדאן הוסיף בריאיון לערוץ אל-אקצא של חמאס כי "הדיבורים על עסקה קרבה הם שקריים, ומשרתים צורכי בחירות".

בחדשות 12 דווח כי בישראל מעריכים שלפעולת הסיכול שנערכה נגד חיזבאללה תהיה השפעה מסוימת על יחיא סינוואר. ההערכה היא שהוא יבין שהאפשרות לגרור את ישראל למלחמה אזורית לא צלחה.

ישראל העבירה לארה"ב בקשה להגביר את הלחץ על חמאס להסכים להצעה שהונחה בפניו לפני כשבועיים. גורם מדיני בירושלים הוסיף כי ישראל "התגמשה", גם בנוגע לציר פילדלפי, כדרישת המצרים, ואולם חמאס העלה כעת דרישה חדשה: שליטה על מעבר רפיח, דרישה שישראל מתנגדת לה בתוקף.

איך אפשר להציל את הנוער מציפורני הטיקטוק? בואו להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות. לחצו כאן >>>

תגיות:דדי ברנעעסקה לשחרור חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה