חדשות בארץ

הרמטכ"ל האיראני: "הנקמה על חיסול הנייה היא עניין ודאי"

מוחמד באקרי, מפקד צבא איראן, ממשיך לאיים על ישראל. הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ושר הביטחון יואב גלנט נפגשו עם מפקד צבא ארה"ב: "תוקפנותה של איראן שוברת שיאים"

הלוי, גלנט והרמטכ"ל צבא ארה"ב (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)הלוי, גלנט והרמטכ"ל צבא ארה"ב (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

הרמטכ"ל האיראני מוחמד באקרי שלח היום (שני) מסר מאיים לישראל. לדבריו, "הנקמה על חיסול הניה בידי ציר ההתנגדות או איראן היא עניין ודאי. ציר ההתנגדות ינקום בתורו, לפי תוכניתו ויכולותיו ומה שראינו אתמול הוא חלק מנקמה. איראן תחליט איך ומתי לנקום".

דובר הפנטגון בארה"ב, פטריק ריידר, מסר בערב בתדרוך לכתבים כי "האיום של מתקפה נגד ישראל על ידי איראן ושלוחיה עדיין קיים".

שר הביטחון יואב גלנט קיים אחר הצהריים "פורום חשיבה אסטרטגי", במסגרת ביקור ראש המטות המשולבים של צבא ארה"ב, הגנרל צ'ארלס בראון, בישראל. לדברי גלנט: "תוקפנותה של איראן שוברת שיאים, ומולה נדרשות יכולות חוצות גבולות לתקיפה בכל זירות הלחימה. ישראל נמצאת בנקודה שבה עליה להיות מוכנה בכל עת לממש את המחויבות המשותפת לה ולארה"ב - למנוע מאיראן נשק גרעיני צבאי".

בפגישה נכח הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, שקודם לכן סייר בגבול הצפון, יחד עם הגנרל בראון. הלוי ציין כי "אנחנו מחזקים את שיתוף הפעולה המבצעי מול האתגרים והאיומים במזרח התיכון. ישראל חזקה ומגנה על עצמה בעצמה, ובכל זאת תמיד טוב שיש לצידנו בת ברית חזקה, שחולקת איתנו ערכים ואינטרסים משותפים. לפני כחודש חיסלנו את המפקד הצבאי הבכיר ביותר בחיזבאללה, פואד שוכר מוחסן, אחרי שחיזבאללה הרג 12 ילדים במג'דל שמס. אתמול, בפעולה ייזומה מקדימה, מנענו מחיזבאללה ניסיון נוסף לפגוע באזרחי מדינת ישראל - בצפון ובמרכז"

הלוי הוסיף: "רובן המוחלט של המטרות שהשמדנו אתמול היו מכוונות לצפון הארץ. אנחנו נחושים מאוד להמשיך ולפגוע בחיזבאללה, לחסל עוד ועוד מפקדים, ולשלול לו נכסים ויכולות - אנחנו לא עוצרים. לחיזבאללה יש עוד יכולות והמלאכה עדיין לא הושלמה. המשימה שלנו היא ברורה - להשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון, וצה"ל פועל לשם כך מסביב לשעון".

איך אפשר להציל את הנוער מציפורני הטיקטוק? בואו להיות שותפים במיזם הערבות ההדדית הגדול של הידברות. לחצו כאן >>>

תגיות:יואב גלנטהרצי הלויהאיום האיראני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה