חם ברשת

מקומם: "קניה ווסט שקל לשנות את שמו לסמל שנאה נאצי"

הראפר ממשיך לעורר פרובוקציות, כשהפעם פרשן נאצי סיפר בראיון שווסט התעקש לשנות את שמו, אך ירד מהרעיון ברגע האחרון. זאת לא הפעם הראשונה שווסט מתבטא או עושה פעולות אנטישמיות

קניה ווסט (צילום: shutterstock)קניה ווסט (צילום: shutterstock)
אא

גם בגיל 47, הראפר האנטישמי קניה ווסט לא מפסיק לעורר סערה. אחרי שהשמיץ בעבר מספר פעמים את ישראל, ווסט ממשיך בהתנהגותו השנויה במחלוקת. בימים האחרונים התברר כי הראפר שקל לשנות את שמו לסמל שנאה נאצי. הפרשן הימני הקיצוני, ניק פואנטס, חשף את המידע הזאת בראיון לפלטפורמת הוידאו הקנדית הימנית Rumble בראיון שערך בשבוע שעבר.

זאת ממש לא הפעם הראשונה שווסט מעז לעשות מהלכים קיצוניים נגד היהודים. הוא עורר זעזוע בשנת 2022 כשפרסם ציוץ אנטישמי, שגרם לסיום ההתקשרות שלו עם חברות ענק. פואנטס, נאצי ומכחיש שואה ידוע, טען כי בדצמבר 2022 ווסט הציע לשנות את שמו לסוואסטיקה (צלב הקרס). "הוא אמר לי שהוא רוצה לשנות את שמו לסוואסטיקה", שיתף בשידור חי. הוא הסביר כי ווסט חשב שהמהלך יגרום לכלי התקשורת להציג את סמל הסוואסטיקה בכל פעם שידברו עליו, ואף הציע שהשם שלו לא יהיה מאוית באותיות אלא יוצג כסמל עצמו. כלומר, בכל פעם שיכתבו עליו, יצטרכו להציב סמל נאצי במקום השם סוואסטיקה.

הוא מספר כי הרעיון לא יצא לפועל, אבל הוא היה חלק מסדרה של רעיונות שנויים במחלוקת שקניה שקל בתקופה ההיא. פואנטס סיפר כי ניסה להניא את ווסט מהרעיון, ואמר לו: "אולי נחשוב על זה שוב. זו החלטה די גדולה". לדבריו, ווסט ראה במהלך כסוג של שימוש ציני בסמל הנאצי.

הקשר בין פואנטס לווסט נוצר בתקופה שבה הראפר אמר מספר ביטויים אנטישמיים ב-2022. השניים אף נפגשו לארוחת ערב עם הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, ופואנטס לקח חלק בקמפיין הכושל של ווסט לנשיאות.

 

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:אנטישמיותקניה ווסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה