חם ברשת

"המציאות של המזה"ת": התמונה של החטוף והרופא ששברה את הרשת

תמונתו של החטוף פרחאן קאדי, שחולץ מעזה, כשלצדו רופא יהודי עוררה התרגשות רבה ברשת. הפרשן האמירתי אמג'ד טהא: "אם אתם חיים בניו יורק, בפריז או בלונדון, אתם עלולים להתבלבל בגלל שכלי התקשורת שלכם לא יראו לכם את המציאות הזאת של המזרח התיכון"

החטוף פרחאן קאדי בבית החולים סורוקה (קרדיט צילום: דוברות סורוקה)החטוף פרחאן קאדי בבית החולים סורוקה (קרדיט צילום: דוברות סורוקה)
אא

החטוף קאיד פרחאן קאדי, תושב רהט בן 52 שחולץ היום (שלישי) על ידי לוחמי צה"ל ושב"כ כשהוא בחיים ממנהרה בדרום רצועת עזה, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. עדשת המצלמה קלטה את קאדי על מיטת בית החולים כשלצידו רופא יהודי. אמג'ד טהא, פרשן לענייני אסטרטגיה ומדיניות המתגורר באיחוד האמירויות, צייץ את התמונה בחשבון ה-X שלו וכתב את הדברים הבאים:

"ראשית, במזרח התיכון זה הרגע של כולם לחגוג. ברכות לישראל ולאנושות. שנית,  התמונה הזאת ממחישה באופן עוצמתי את המציאות: מדינת 'האפרטהייד' היהודית כביכול, שבה רופא יהודי מטפל בערבי מוסלמי שהוחזק כבן ערובה על ידי הטרוריסטים האסלאמיסטים של חמאס-דאעש בעזה".

"ישראל, מדינת 'האפרטהייד' הזאת, שלחה חיילים יהודיים כדי לחלץ בדואי ערבי-מוסלמי ולאחד אותו עם שבעת ילדיו. אם אתם חיים בניו יורק, בפריז או בלונדון, אתם עלולים להתבלבל בגלל שכלי התקשורת שלכם לא יראו לכם את המציאות הזאת של המזרח התיכון".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חטופיםבית החולים סורוקהחרבות ברזלפרחאן קאדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה