חם ברשת

מפעילים מדיח בלילה? הנה הסיבה שכדאי שתחשבו על זה שוב

משפחת אנדרסון הלכה לישון עם מדיח פועל, אבל התעוררה לצלצלו גלאי העשן, אז התברר כי המטבח עלה באש. כעת, הם יישארו כחצי שנה ללא בית

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בלילה של 7 באוגוסט, שגרת הלילה של משפחת אנדרסון מקנזס התהפכה לחלוטין כשמדיח הכלים שלהם עלה לפתע באש. סימון אנדרסון, בת 29, סיפרה בסרטון טיקטוק כיצד היא התעוררה לצלצול גלאי העשן, ובעלה פול גילה את המטבח שלהם עולה בלהבות.

"זה היה מחזה סוריאליסטי", תיארה אנדרסון את הסיטואציה המפחידה. לדבריה, בעלה פעל במהירות, חזר למעלה כדי לפנות את סימון ואת שני ילדיהם מהבית, שהתמלא בעשן בתוך דקות ספורות. "זו הייתה שריפה גדולה מדי בשבילו כדי לכבות לבד, היא הגיעה למסדרון". היא הוסיפה.

כשהמשפחה הזעיקה את לוחמי האש, התברר שהשריפה נגרמה כתוצאה מ"תקלה עמוקה במדיח הכלים". שגרמה לנזק כבד לביתם. בעקבות המקרה, למדה אנדרסון כי שריפות ממכשירי חשמל נפוצות יותר ממה שנהוג לחשוב. כעת, היא מזהירה אחרים לא להשתמש במכשירי חשמל ביתיים בשעות הלילה.

דובר מטעם שירותי כבאות האש בארצות הברית ציין כי תקלות חשמליות הן הסיבה העיקרית לשריפות בבתי מגורים, בעיקר בין חצות לשמונה בבוקר. הוא המליץ על חיבור מכשירים ישירות לשקע בקיר, תחזוקה קבועה של המכשירים והחלפת חוטים שחוקים.

החשמלאי ריאן גרגור, שהתראיין בכתבה, אמר כי יש לתת חשיבות רבה לבדיקות ותחזוקה שוטפת למכשירי חשמל, ולוודא שהם אינם נמצאים בעומס יתר על מערכת החשמל. בעקבות האירוע, משפחת אנדרסון ככל הנראה תישאר ללא בית למשך לפחות שישה חודשים.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:מדיח כלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה