חדשות בארץ

שלושה נרצחים בפיגוע ירי באזור חברון

מחבלים פתחו באש מרכב נוסע לעבר רכב סמוך למחסום תרקומיא. גבר ואישה כבני 30 וגבר נוסף כבן 50 נרצחו בפיגוע

  • כ"ח אב התשפ"ד
(צילום: דוברות מד"א)(צילום: דוברות מד"א)
אא

שלושה ישראלים נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע ירי בכביש 35, סמוך למחסום תרקומיא שבאזור חברון. המחבלים, שהגיעו למקום ברכב, פתחו באש לעבר רכב של כוחות הביטחון, ולאחר מכן נטשו את רכבם ונמלטו. כוחות הביטחון פתחו במצוד אחריהם. על העיירה אידנא, הסמוכה לזירת הפיגוע, הוטל כתר.

ממד"א נמסר, כי חובשים ופראמדיקים בשיתוף כוח רפואה של צה"ל טיפלו בזירה בגבר ואישה כבני 30 שנפצעו באורח אנוש, ובגבר נוסף כבן 50 שמצבו הוגדר קשה. בהמשך נמסר על מותם של שלושת הפצועים.

חובש רפואת חירום במד"א צוריאל אדרי ופראמדיק מד"א דוד דהן, שהגיעו למקום, סיפרו: "מדובר בפיגוע קשה מאוד, ראינו על תלולית בצד הכביש רכב עם סימני ירי. מהרכב חולצו שלושה נוסעים, שני גברים ואישה. גבר ואישה כבני 30 היו מחוסרי הכרה עם פגיעות ירי בגופם, הם היו ללא דופק וללא נשימה, נלחמנו על חייהם וביצענו פעולות החייאה, וכעבור דקות בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותה של אישה כבת 30. גבר כבן 50 שהיה גם הוא מחוסר הכרה סבל מפצעי ירי, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו למנחת המסוקים שם המתין מסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים סורוקה במצב אנוש תוך פעולות החייאה. הגבר השלישי, כבן 30, פונה למנחת ולצערנו שם נקבע מותו".

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל⁩, הגיב על הפיגוע: "לצערנו גם הבוקר אנחנו חווים פיגוע קשה על אוטובוס באזור תרקומיא, שמצטרף למכוניות התופת בשבת ולמטען שהופעל בשבוע שעבר במזרח גוש עציון. חייבים להקדים ולצאת למבצע טיהור קיני הטרור בנפת חברון והסביבה. אסור שהטרור ירים ראש. אני שולח רפואה שלמה לפצועים ומחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל שלוחמים בגבורה".

ממועצת יש"ע נמסר: "הפיגוע הקשה הבוקר בתרקומיא הוא עדות נוספת להסלמה החמורה שמתרחשת ביהודה ושומרון.  אנו שבים ואומרים:  המערכה נגד ישראל ביהודה ושומרון היא איראנית, ויש להתייחס אליה ככזאת. ביהודה ושומרון מתחוללת מלחמה. ממשלת ישראל וצה"ל צריכים לפעול בהתאם: השמדה מוחלטת של תשתיות הטרור ביו"ש. דין יו"ש כדין עזה!".

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:פיגוע יריהר חברון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה