סלבס בהתחזקות

ינון מגל לבש ציצית בשידור חי – זו הסיבה

קידוש השם: ינון מגל הצטרף לפרויקט המיוחד של בחור צעיר, שמחלק ציציות ברחבי המדינה

מגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מגל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

קידוש השם בשידור חי: מגיש הטלוויזיה, ינון מגל קיבל על עצמו ללבוש ציצית במהלך תוכניתו בערוץ 14. הסיפור החל כאשר מגל קיבל ציצית ממאיר איתן, מזכה הרבים שלקח על עצמו פרויקטים – לחלק ציציות ליהודים ברחבי המדינה.

איתן הגיע לאולפן ואמר: "אני, ברוך השם, מחלק ציציות ברחבי הארץ. אנשים פונים אלי והקהל עוזר לי. הציצית עולה 20 שקל ויש עוד הוצאות מסביב, אבל זה בעיקר הרעיון. הקדוש ברוך הוא שלח לי את המסר הזה, חשוב לי להכיר לו תודה. המטרה: שכל יהודי בעם ישראל - תהיה לו ציצית. הבאתי גם לך". מגל הופתע מאוד, ואמר: " איך אתה יודע מה המידה שלי?". איתן השיב: "אפשר לנסות. הבאתי לכל מי שבאולפן".

מגל מדד את הציצית בשידור ואמר: "אתה יודע מה, יש מצב שאני אלך עם הציצית". איתן השיב לו: "אם אתה הולך, יצאנו עם המיזם בגדול".

זאת לא הפעם הראשונה שאיתן מתחבר עם סלבס לצורך לבישת ציצית. הוא פגש לאחרונה את יובל המבולבל (שם טוב) שהחליט ללבוש גם הוא ציצית. "שלום חברים יקרים ואהובים, קודם כל תגידו לי להתחדש. למה? לקחתי על עצמי ציצית, להסתובב עם ציצית", אמר שם טוב לאחרונה בסרטון שפרסם. "אני רוצה לשתף אתכם כי הסיבה לכך היא הכי פשוטה. קודם כל כי אני יהודי, אני יהודי, לא צריך להתבייש בזה ולהסתיר את זה. זה אחד הדברים שהכי מחבר אותי ליהדות, מרגיש נוח עם זה. זה עושה לי טוב. וגם, כי יש סיפור של בחור אחד שמאוד ריגש אותי ולכן שמתי ציצית".

אז למה איתן עושה זאת? הוא הסביר זאת בעבר, כשאחז במסור דיסק ובתוכו חתיכת בד – ציצית. הוא הסביר כי בנס הציצית הצילה אותו מפגיעה של המסור, ולכן קיבל על עצמו את המצווה החשובה.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:ינון מגלציצית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה