חדשות בארץ

בת זוגו של אורי דנינו הי"ד: "עוברים טלטלה. זה הסוף שבורא עולם בחר לנו"

ליאל אברהם סיפרה: "הלב שלנו שבור. שמענו על זה לראשונה דרך הרשתות. אנחנו יודעים שהם נרצחו ממש לא מזמן"

אורי דנינו הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)אורי דנינו הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

דובר צה"ל הודיע הבוקר (ראשון) כי צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו אמש, ממנהרה תת-קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורס"ר אורי דנינו הי"ד.

ששת החטופים נרצחו בשבוע האחרון ואותרו קילומטר מהמנהרה שבה אותר פרחאן אל-קאדי.

ליאל אברהם, בת הזוג של אורי דנינו, סיפרה לחדשות 12: "עברנו טלטלה מהרגע שזה דלף, עוד לפני שידעו מי. עברנו גיהינום עם הבשורה הקשה. הלב שלנו שבור. כולנו שמענו על זה לראשונה דרך הרשתות, דרך הודעות בטלגרם ששלחו אלינו, דרך טלפונים שהתקשרו אלינו ומסרו שמשתתפים בצערנו, כבר מהשעה שמונה בערב - כשאנחנו עוד לא יודעים כלום. קיבלנו את ההודעה מהקצינים שלנו בשעה ארבע בבוקר יחד עם שאר המשפחות. אנחנו המומים, לא מעכלים".

"זו הייתה שנה של תפילה, של תקווה, של אמונה שהוא חוזר", המשיכה. "זה הסוף שבורא עולם בחר לנו ולו. ידענו שהוא חי, אנחנו יודעים שהם נרצחו ממש לא מזמן. לא אפרט מעבר כי כרגע זה מה שאנחנו יודעים. אני רוצה להודות במעמד הזה לכוחות הביטחון שמסכנים את עצמם כדי להחזיר אותם הביתה. כל כך חבל לי שזו הדרך שהוא חזר בה. הוא לגמרי יכול היה להיות כאן איתנו".

על התחושות הקשות הוסיפה אברהם: "אנחנו בתוך סיוט, מתפללים להתעורר ולגלות שזה חלום. הייתה בנו כל כך הרבה תקווה ואמונה. אנחנו רחוקים מלעכל או להבין. מזמינים את כל עם ישראל לבוא וללוות את הגיבור שלנו בדרכו האחרונה היום בהר הרצל בשעות אחר הצהריים. עוד אין לנו שעה מדויקת. בואו לכבד. זה לא פוליטי, זה לא נגד אף אחד ולא בעד אף אחד. אני רוצה להודות לעם ישראל על התמיכה, על המעטפת, על ההבנה. אנחנו רוצים בכל זאת לשמור על הפרטיות שלנו, לפחות עד שדברים יתבהרו לנו".

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:חטוףאורי דנינו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה