חדשות בארץ

המכון לרפואה משפטית: החטופים נרצחו ככל הנראה שלשום

משרד הבריאות הודיע כי בדיקת הגופות שחולצו מהרצועה העלתה כי נורו למוות בין חמישי לשישי. מרביתם הובאו למנוחות היום אחר הצהריים

פעילות צה"ל במנהרה בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל במנהרה בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

משרד הבריאות הודיע הערב (ראשון) כי בבדיקת גופותיהם של החטופים שחולצו אמש מעזה, והובאו היום לפנות בוקר למכון לרפואה משפטית, לקביעת סיבת מוות, עולה כי נרצחו לפני כיומיים.

על פי הבדיקה שנעשתה במכון הלאומי לרפואה משפטית נמצא כי ששת החטופים נרצחו על ידי מחבלי חמאס במספר יריות מטווח קצר. על פי הבדיקה הפורנזית מותם של החטופים מוערך בכ-48 עד 72 שעות לפני בדיקתם.

גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הירש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ורס"ר אורי דנינו אותרו במנהרה ברפיח. השישה נחטפו בשבעה באוקטובר בחיים, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה.

דובר צה"ל מסר כי "גופותיהם אותרו במהלך המלחמה ברפיח במנהרה תת-קרקעית, במרחק כקילומטר מהמנהרה ממנה חילצנו לפני מספר ימים את פרחאן קאדי. מאז חילוצו של פרחאן, ניתנו לכוחות דגשים על פעולה זהירה ומבוקרת אף יותר מהרגיל, מתוך ההבנה כי ייתכן וישנם חטופים נוספים במרחב. לא עמד לרשותנו מידע על מיקומם המדויק של החטופים. מעל הקרקע התנהלה לחימה, והכוחות חיסלו מחבלים גם במהלך הקרבות שהתנהלו שם אתמול".

אחר הצהריים הובאו למנוחות חלק מהנרצחים שגופותיהם חולצו מהמנהרה בעזה.

רס"ר אורי דנינו הי"ד, מירושלים, נגד תקשוב בגדוד 202, חטיבת הצנחנים, בן 25 בנופלו, הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הוא החלל ה-706 מאז החלה מלחמת חרבות ברזל. הוא נחטף מאתר המסיבה ליד רעים, בשעה שניסה לחלץ משתתפים במסיבה שהותקפו על ידי מחבלי חמאס. הועלה מדרגת רס"ל לדרגת רס"ר לאחר מותו.

הלווייתו של אלמוג סרוסי נערכה בבית העלמין כפר נחמן ברעננה. הלווייתו של אלכס לובנוב התקיימה בבית העלמין גבעת ציון באשקלון. הלווייתה של עדן ירושלמי נערכה בבית העלמין ירקון. אורי דנינו ניטמן בשעה בהר הרצל.

הלווייתה של כרמל גת תיערך מחר, יום שני, בשעה 17:00 בקיבוץ בארי.

הטיקטוק הורס את הנוער, גופים רדיקליים משווקים קורסי "החזרה בשאלה" לדתיים - ואין סיכוי שנעמוד מנגד! הצטרפו אלינו >>

 

תגיות:חילוץ גופות חטופיםהמכון לרפואה משפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה