חם ברשת

כוכב הרשת זועם: "מה נרוויח משביתה? חמאס הוא זה שלא נענה לעסקה"

משה כורסיה יוצא נגד ההפגנות בעקבות השביתה במשק: "אני באמת שואל ולא מבין. חייבים לזכור מי האויב האמיתי שלנו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

על רקע ההכרזה של ההסתדרות, בראשות ארנון בר דוד, על שביתה כללית במשק החל מהבוקר, אלפי אנשים יצאו לרחובות במטרה להשמיע את קולם. למרות הציפיות להגעת מאות אלפים להפגנה, המשטרה העריכה כי רק 80 אלף מפגינים השתתפו באירוע המרכזי בקפלן - מספר נמוך מהציפיות.

גם ברשתות החברתיות הרשתות סערו ותגובה אחת, ויראלית, שייכת לכוכב הרשת והזמר משה כורסיה. האחרון השתתף בלחימה מאז פרוץ המלחמה וממשיך לשמח את הציבור בסרטוני מורל מעודדים. הוא פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו שהצליח לעורר סערה ולהביא לאיבוד עוקבים, שתמכו במחאה.

"חמאס הוא האחראי על החטיפות והרצח!", כתב כורסיה. "הם אלו שלא נענו להצעת עסקה מאז נובמבר. מה ההפגנות האלה אמורות להשיג? מה נרוויח מהשבתת המדינה? אני באמת שואל ולא מבין. חייבים לזכור מי האויב האמיתי שלנו – חמאס!".

אחד העוקבים כתב לו בתגובה: "לך לעזה ותפגין שם", אך כורסיה השיב: "אני שם מאוקטובר בשביל כולנו. חיבוק." בהמשך הוסיף כורסיה: "אני אוהב את כולנו – את המפגינים, את תומכי הממשלה ואת המתנגדים, את אלה ששולחים הודעות תמיכה וגם את אלה שמבקרים. אני כואב עם כולנו, ומייחל לכך שנביא את כולם הביתה ונסיים את המאבק בניצחון מוחלט על חמאס. אין לנו ברירה אחרת – רק יחד ננצח!".

לאחרונה העלה כורסיה פוסט ויראלי נוסף, שבו התייחס לאסון הקשה במג'דל שמס, בו נרצחו 12 ילדים דרוזים מרקטה ששיגר חיזבאללה. "תרשו לי רגע להתבייש בעצמי", כתב כורסיה כשברקע תמונתו על מדים מאותה תקופה בה שירת בסדיר. "זה אני בצוק איתן, המילואים הראשונים שלי אחרי שחרור. שיבצו אותנו לגדוד הדרוזי, איך שהגענו התחלתי לשמוע המון ערבית. זה הלחיץ אותי ולא בא לי טוב בכלל. גדלתי שערבית זו ערבית, וכל מי שמדבר את השפה הזו הוא האויב שלי. מיותר לציין שמהר מאוד הבנתי שמדובר באחים שלי. זוכה עד היום לשרת ולהילחם איתם. ביירות צריכה להישרף".

נותרו רק 5 ימים לעזור לנוער הטיקטוק. אל תישארו בחוץ! שמות התורמים יועברו לברכת הרב זמיר כהן שליט"א. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:חמאסמשה כורסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה