חדשות בארץ

הטרור הפסיכולוגי: חמאס יפרסם סרטון המתעד את ששת החטופים שנרצחו

ארגון הטרור הודיע בצהריים כי יעלה לרשתות סרטון ובו "ההודעות האחרונות" ששל ששת החטופים. מצרים קוראת לישראל לסגת מפילדלפי. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ההישארות שם הכרחית"

אא

חמאס הודיע בצהריים (שני) כי במהלך היום יעלה לרשתות סרטון, המתעד את ששת החטופים שגופותיהם חולצו שלשום על ידי צה"ל. מדובר בהירש גולדברג-פולין, אורי דנינו, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב וכרמל גת. הי"ד. 

בסרטון מקדמי שפורסם בצהריים נראים ששת החטופים בחיים, כל אחד מהם אמר את שמו והיכן התגורר בטרם נחטף לעזה. החמאס כתב בהודעה: "בקרוב נפרסם את ההודעות האחרונות שלהם".

בתוך כך, התקשורת המצרית ציטטה "מקור מצרי בכיר" שאמר כי "מצרים חוזרת על סירובה לנוכחות ישראלית בציר פילדלפי ובמעבר רפיח. ממשלת ישראל היא האחראית לאי הגעה להסכם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לכך בתחילת ישיבת הממשלה ואמר כי "צריך להישאר בציר פילדלפי. זה חיוני לביטחון ישראל. בנוסף לכך, אם נצא משם - יקשו עלינו לחזור לשם. זו עת קריטית במלחמה לשמור על הציר, אחרת  לא נוכל למלא את מטרות המלחמה".

נתניהו הוסיף: "כולנו רוצים להחזיר את החטופים הביתה, אבל יש מקומות שאסור לנו לוותר עליהם, זה צינור החמצן של חמאס. שמרנו שלא ייכנס סיכה מהצד שלנו, אבל הם התחמשו דרך ציר פילדלפי ומצרים".

נותרו רק 5 ימים לעזור לנוער הטיקטוק. אל תישארו בחוץ! שמות התורמים יועברו לברכת הרב זמיר כהן שליט"א. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:חמאסחילוץ גופות חטופיםבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה