חדשות בארץ

תמריץ למחבלים: בצעו פיגוע ותקבלו 30 אלף שקלים

גורמים פלסטיניים העבירו מידע לישראל לפיו חמאס מציע מענק כספי למחבלים שיבצעו פיגועים ביו"ש. ארבעת הפיגועים בשבוע האחרון יצאו מחברון, מעוז חמאס

מכונית תופת בצומת הגוש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)מכונית תופת בצומת הגוש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

שני פיגועי מכוניות התופת בסוף השבוע בכרמי צור וצומת הגוש, רצח שלושת הישראלים ליד תרקומיא ומכונית התופת שנוטרלה הבוקר (שני) ליד עטרת, בוצעו על ידי מחבלי חמאס מחברון.

גורמי הביטחון ציינו כי לאחר תקופה של שקט יחסי בגזרה זו, החמאס החל "להבעיר את השטח" ומעודד את תומכיו בחברון, הנחשבת למעוז של ארגון הטרור, לבצע פיגועים. גורמים פלסטיניים העבירו מידע לישראל לפיו, מחבל שמוכן לצאת לבצע פיגוע יזכה במענק כספי של 30 אלף שקלים, ואם ייהרג משפחתו תזכה למימון מידי חודש וחודשו.

על פי גורמים פלסטיניים ששוחחו עם N12, בשלהי חודשים מרץ ואפריל הועברו לתשתיות חמאס בחברון סכומי כסף גדולים מגורמים איראניים, שמעודדים הוצאה של פיגועים.

על פי דווח בחדשות 12, הזרוע הצבאית של חמאס קיבלה היום אחריות רשמית לפיגוע הכפול של פיצוץ הרכבים בגוש עציון, שלושה ימים לאחר שהתרחש. בחמאס הצהירו כי "נמשיך לספק סיוע לפעולות התאבדות בגדה".

כזכור, את הפיגוע אתמול ליד תרקומיא, בו נרצחו שלושה שוטרים ממשטרת מחוז ש"י, ביצע המחבל מהנד אל-עסודה, מהכפר אידנא שבאזור חברון. הוא שירת עד לשנת 2015 במשמר הנשיאות של אבו מאזן. הוא אותר שעות לאחר הפיגוע מסתתר בחברון וחוסל על ידי לוחמי צה"ל.

נותרו רק 5 ימים לעזור לנוער הטיקטוק. אל תישארו בחוץ! שמות התורמים יועברו לברכת הרב זמיר כהן שליט"א. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:סיכול טרורפיגועים ביו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה