חדשות בארץ

ניסיון נוסף של חמאס לגרום לצה"ל לסגת: "חטופים ייפגעו אם כוחות יתקרבו"

ארגון הטרור הודיע כי "חידד את ההוראות לשומרי החטופים". בישראל רואים זאת כהוכחה לרצח חטופים". מועצת הביטחון של האו"ם תדון מחר במצב החטופים ותקרא לחמאס לשחררם

מיצג למען החטופים ביער ירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)מיצג למען החטופים ביער ירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

מועצת הביטחון של האו"ם נענתה היום (שלישי) לבקשת ארה"ב, בריטניה וישראל, לקיים מחר דיון בעניין החטופים הישראליים בעזה. למרות שחלק מהמדינות החברות במועצה אינן נחשבות כאוהדות ישראל, ההערכה היא כי המועצה תאשר החלטה הקוראת לחמאס לשחרר את החטופים. מדובר בהחלטה הצהרתית בלבד, שחמאס כידוע לא מחויב להיענות לה.

בתוך כך, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, פרסם הודעה בערוץ הטלגרם, לפיה אחרי חילוץ ארבעת החטופים ב’מבצע ארנון’ בנוסייראת, חמאס “חידד את ההוראות בנוגע לאופן שבו השובים צריכים לפעול כאשר צה”ל מתקרב למקום שבו הם נמצאים".

לדברי גורמים מדיניים וביטחוניים בישראל, הצהרה זו מהווה הוכחה לכך שארגון הטרור הורה לרצוח את החטופים במקרה וכוחות צה”ל מתקרבים למקומם. פרסום ההצהרה נועדה להלחיץ את ישראל ולגרום לה לקבל החלטה על סיום המלחמה ונסיגה מהרצועה. כמו כן, ההערכה בישראל היא כי אנשי חמאס רצחו את ששת השבויים במנהרה בדם קר, במתכוון, מתוך מטרה ללבות את ההפגנות בישראל, של מצדדי העסקה לשחרור חטופים תמורת נסיגה.

אמש חשף ראש הממשלה בנימין נתניהו כי גופות החטופים אותרו במנהרה בעומק של כ-20 מטרים, באמצעות אמצעי טכנולוגי. נתניהו הוסיף כי החטופים נורו מאחור, זמן קצר לפני שכוחות צה”ל הגיעו למקום.

נותרו רק 5 ימים לעזור לנוער הטיקטוק. אל תישארו בחוץ! שמות התורמים יועברו לברכת הרב זמיר כהן שליט"א. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:חטופיםחמאסמועצת הביטחון של האו"ם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה