סלבס בהתחזקות

הזמר המוכר מבקש: "חודש אלול, תגיעו לכותל להתפלל למען עם ישראל"

ששון איפרם שאולוב פנה לעוקביו: "שתגיעו לכאן כמה שיותר, גם בעקבות המצב, להתפלל לקדוש ברוך הוא ולהגיד לו תודה על על כך שאנחנו קיימים ושאנחנו במדינה הזאת"

שאולוב (צילום: מתוך האינסטגרם)שאולוב (צילום: מתוך האינסטגרם)
אא

הזמר ששון איפרם שאולוב נמצא בתהליך התחזקות. הוא סיפר לאחרונה לעוקביו כי הוא מתכוון לחזור בתשובה שלמה, והשבוע הוא ביקר בכותל המערבי כדי להתפלל למען עם ישראל.

שאולוב הדגיש בפני מעריציו כי בעת הזו חשובה התפילה במיוחד, גם בשל המלחמה וגם למען האחדות.

"אנחנו פה בכותל ונשמות טהורות שלי אני רוצה לומר לכם שתגיעו לכאן כמה שיותר, גם בעקבות המצב, להתפלל לקדוש ברוך הוא ולהגיד לו תודה על כך שאנחנו קיימים ושאנחנו במדינה הזאת", אמר לעוקביו. בהמשך הוא הדגיש: "אני אוהב אתכם. הכי חשוב שנהיה מאוחדים ונהיה ביחד. תגיעו לכותל, חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות".

שאולוב נחשב לאחד מהתגליות המעניינות של השנה בתחום המוזיקה. הוא מילא את היכל מנורה בגיל 21 בלבד, כשהוא עלה לבמה עם ציצית וקידש שם שמיים פעמים רבות במהלך ההופעות שלו.

בריאיון לאתר ynet סיפר שאולוב לאחרונה כי הוא נמצא בתהליך התחזקות. "אני אדם שומר שבת, שומר כשרות, בן אדם מאמין, בטח לא אעבוד בשבת. הולך לקברי צדיקים. מתייעץ עם רבנים, נקרא לזה ככה, לא מוכרים. אני רוצה להתעמק בדת. יותר ללמוד".

שאולוב הוסיף כי הוא שוקל לחזור בתשובה שלמה. "זה יקרה, במאה אחוז. אם אני אהיה דתי, אמן דתי, זו כנראה תהיה הפסגה של הפסגה".

הזמן נגמר! יש רק עוד יומיים להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:כותלתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה