פעילות הידברות

הם רוצים שנעזוב את התורה. יצאנו במתקפת נגד, אבל אין לנו זמן

אתם הולכים להתעצבן ממה שתקראו כאן, אבל זו הקבלה המנצחת שלכם לאלול: יש יהודים שלא רוצים שתהיו שומרי תורה ומצוות. ממש ברגעים אלה הם חותרים במזימה שתגרום לחרדים ולדתיים לעזוב את התורה

אא

זה לא להאמין שעם ישראל במלחמת קיום אכזרית כבר שנה, ויהודים מתוכנו גייסו מעל 340,000 ₪, ומפיצים קורס לחילון החברה החרדית!

תראו מה תכני הקורס: (לנשום עמוק)

  1. דרכים מעולות ליהנות משבת "ולראות שעדיין הכל בסדר" (במילים אחרות – לחלל שבת)
  2. איך לספר לבן זוג חרדי ולילדים שאתם רוצים "לחזור בתבונה" (כך הם מכבסים את המילים "לחזור בשאלה")
  3. איך (והאם) לשמור על קשר עם המשפחה החרדית / הדתית? (ממש במילים האלה)
  4. איך לעצור את החתונה החרדית שהמשפחה מתכננת לכם  
  5. היכרות עם אורח חיים של פריקת עול ופריצות כדי להיחשב אנשים "נורמטיביים"

ועוד 45 סעיפים שלא יכולנו לכתוב לכם מרוב כפירה.הם קוראים לעצמם "הציבור הנאור, המשכיל והחופשי". יש להם תומכים רבים, קשרים בתקשורת, כספים, כח ומעמד, אבל מה אין להם? אין להם את הקב"ה איתם.

בחרו בחיים! לחצו כאן והצטרפו למיזם האדיר של הידברות >>>

 

בהידברות יצאנו למתקפת נגד: נפיץ קדושה בכל מקום. זכינו לכח מדיה אדיר ולקהל חם שאוהב את הקב"ה, אוהב את תורתו, ואוהב את הרב זמיר כהן שליט"א. יצאנו במיזם גיוס המונים. בחרנו במקום שבו אין הרבה קדושה (בלשון המעטה) - הטיקטוק. בני נוער וצעירים רבים גולשים שעות רבות בטיקטוק בתוכן מזיק רוחנית. אין להם סיכוי כמעט להתחבר ליהדות.

הפתרון המנצח: הפצת תכני הרב זמיר והידברות דיגיטל בטיקטוק עצמו. כך הם ייחשפו ליהדות. מומחי הדיגיטל שלנו מפצחים את נוסחת היהלום, ומפיצים את התכנים המחזקים והנפלאים של הרב זמיר כהן והידברות בטיקטוק עצמו. זה מציל את חייהם של הנוער ושל הצעירים, ותוך שנה (מניסיון) אנחנו צופים שיהיו 200,000 עוקבים קבועים בטיקטוק של הרב זמיר ובטיקטוק של הידברות.

אין לנו הרבה זמן. נותרו עוד 3 ימים בלבד, ורק 663 מקומות פנויים למימוש ההזדמנות להציל את דור הטיקטוק. חודש אלול נכנס. בשנה קשה כזו שעברה על עם ישראל כל מה שכולנו זקוקים לו נואשות זה לצבור זכויות כדי להמתיק את הדינים הקשים, כדי להחיש את הגאולה, כדי לעזור לאלו שעדיין לא זכו להתחבר לבורא עולם, קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לחודש אלול. ככה נגביר קדושה בעולם, נילחם בכוחות שרוצים לפורר את היהדות שהיתה סוד ההישרדות שלנו בכל התקופות הקשות בהיסטוריה, נציל את הדור הבא, ונגיע לראש השנה עם זכות אדירה בזיכוי הרבים ובקירוב יהודים לאבא שבשמיים.

חובת השעה: עוזרים בהפצת היהדות ומצילים את דוק הטיקטוק >>>

הזמן אוזל לנו! יש רק עוד 3 ימים להציל את נוער הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:אלולטיקטוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה