חדשות בארץ

מבצע מחנות קיץ: 40 מחבלים חוסלו, הושמדו מעבדות מטענים

צה"ל ממשיך לפעול בטול כרם וג'נין וגם היום חוסלו מחבלים בחילופי אש. מטעני חומר נפץ התגלו בצירים. שר הביטחון: "אנחנו מכסחים את הדשא, יגיע גם הרגע שאנחנו נוציא את השורשים"

טול כרם: מטען בעגלת תינוק (צילום: דובר צה"ל, מתוך מצלמת קסדה של לוחם)טול כרם: מטען בעגלת תינוק (צילום: דובר צה"ל, מתוך מצלמת קסדה של לוחם)
אא

כוחות צה"ל ממשיכים היום (רביעי) בפעילות לסיכול טרור במחנות בג'נין ובטול כרם, זה היום השביעי ברציפות. הפלסטינים דיווחו כי במהלך השבוע חוסלו לא פחות מ-40 "חמושים" בתקיפות צה"ל, בקרקע ומן האוויר.

דובר צה"ל עדכן כי במהלך פעילות של צוות הקרב של חטיבת כפיר ולוחמי יחידת דובדבן חוסלו היום  בחילופי אש במרחב טולכרם שני מחבלים חמושים. ליד המחבלים שחוסלו אותר נשק מסוג “M-16”.

כמו כן, כוחות סיירת חרוב איתרו מטען בתוך עגלת ילדים. במהלך המבצע הושמדה מעבדת מטענים, מספר מטעני גחון וחומרים לייצור מטענים.

בנוסף, במהלך הלילה הכוחות עצרו 14 חשודים ברחבי יהודה ושומרון. באלחאדר, תקוע ובית סאחור שבעציון נעצרו שישה מבוקשים והוחרם אקדח איירסופט. בשומרון נעצרו שני מבוקשים והוחרמו חומרים להכנת מטענים. בחברון ואידנא שביהודה נעצרו שישה מבוקשים נוספים.

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד המרכז ומפקד אוגדת יהודה ושומרון. בתום הערכת המצב אמר: "ההתעוררות של הטרור ביהודה ושומרון זה נושא שאנחנו צריכים להיות ממוקדים ומפוקסים עליו בכל רגע. התהליך הוא התקפה לצורך מניעת טרור – זה הסיפור העיקרי. למעשה אנחנו מכסחים את הדשא, יגיע גם הרגע שאנחנו נוציא את השורשים. את זה חייבים לעשות". 

גלנט הוסיף: "ההתעוררות שמגיעה במכוניות תופת עם מטענים וההמשך של זה בירי בכל מקום, זה דברים שצריך לשים להם סוף. התארגנויות טרור האלה שקוראות לעצמן בכל מיני שמות, בנור א-שמס, או בטולכרם, או בפארעה או בג'נין, זה דברים שצריך למחוק אותם, כל מחבל כזה לחסל אותו, אם הוא נכנע לעצור אותו".

הזמן אוזל לנו! יש רק עוד 4 ימים להציל את נוער הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:מבצע מחנות קיץסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה