חם ברשת

הפוסט היומי: "המדינה של כולנו. לא ניתן לקבוצה קטנה של שורפי אסמים לרסק אותה"

פרופ' משה כהן-אליה במכתב גלוי לחבריו במחנה המרכז-שמאל: "אנא הושיטו יד לאנשי ונשות הימין. הם אנשים טובים, אוהבי עם ישראל וארץ ישראל. מקומנו איתם ולא עם המטורללים של קפלן ולא עם האוליגרכיה המשפטית של ישראל"

פרופ' משה כהן-אליה (צילום מסך, ערוץ 14)פרופ' משה כהן-אליה (צילום מסך, ערוץ 14)
אא
מכתב גלוי לחברי ממחנה המרכז שמאל,

כמי שהיה מלגאי הקרן החדשה ועורך דין באגודה לזכויות האזרח בשנות התשעים, כמי שמי שניסח את חוק איסור ההפליה שמבוסס על איזון בין העקרונות הליברלים של החירות והשוויון, וכמי שמעולם לא הצביע עבור מפלגות הימין – אני מרשה לעצמי לכתוב את הדברים הבאים:

הגיע הזמן להציב קו אדום, בוהק וברור לאנשי המחאה הרדיקליים ולפוליטיקאים הכושלים והפחדנים במחנה שלנו, שאין להם עמוד שדרה מספיק חזק כדי לומר: די!

רובנו המכריע במחנה הם אנשים הגונים, שפויים, חילונים וליברלים. אנחנו לא Woke, אנחנו לא שמאל רדיקלי הזוי מתאבד, אנחנו דמוקרטים ולא יוריסטוקרטים, ולכן לא נאפשר למשפטנים לשלוט בנו ולהעצים את כוחם על חשבוננו. אנחנו לא ניתן למדינה הזו להתרסק על ידי קבוצה קטנה של שורפי אסמים, אנטי דמוקרטיים שחושבים שהמדינה היא שלהם. היא לא שלהם, היא של כולנו.

אני מציע לציונים החילונים במחנה לכרות גט כריתות מול הפלג המוטרף הזה של הקנאים משמאל – הרל"ביסטים המטורללים, היוריסטוקרטים היהירים, ואנשי הווק שהשתלטו על האוניברסיטאות ועל מוסדות התרבות שלנו. אנחנו חייבים להתנתק מהם מבחינה פוליטית. הם מסכנים את קיומה של המדינה ופוגמים ביציבות הדמוקרטית, באמון וביציבות של המוסדות שלנו.

אני יודע שרבים מכם צופים בערוץ 14 (למעשה, נתוני הצפייה האמיתיים הם זהים בין 12 לבין 14 ויודעי ח"ן אכן מכירים בכך). אני מקבל מכם פניות בוואטספ תוך כדי שידור. ככל שאתם צופים בערוץ יותר, אתם מבינים היטב שאין בצד השני מפלצות ירוקות עם קרניים חדות.

אנא הושיטו יד לאנשי ונשות הימין. הם אנשים טובים, אוהבי עם ישראל וארץ ישראל. אפשר להיות חלוקים לגבי הדרך, אבל יש שם הרבה מאוד נשמה ונכונות להקריב למען המדינה. מקומנו איתם ולא עם המטורללים של קפלן ולא עם האוליגרכיה המשפטית של ישראל. זו לא דמוקרטיה, וזו לא דרכנו.

צריך לחזור להיות ציונים שאוהבים את הארץ ואת עם ישראל, עם ההכרה בכך שאנחנו עוד חוליה בשרשרת בת 3000 שנה של העם היהודי. צריך להעיף את טרפת הרל"ביזם הזו, לשחרר את הדמוקרטיה הישראלית מאחיזתם של היוריסטוקרטים, ולהעמיד את הווקיסטים במקומם. אפשר לשמר כאן ציונות ליברלית, ולא קוסמופוליטניות רדיקלית שאיננה מתאימה לאזור המסוכן שבו אנחנו חיים.

רק אז ניתן יהיה לייצב את המערכת, ורק אז ניתן יהיה להגיע גם להסכמות ליברל דמוקרטיות בנוגע לכללי המשחק החוקתיים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:הפוסט היומידמוקרטיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה