חדשות בעולם

פוטין: "תומך בקמלה האריס לנשיאות ארה"ב"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הדף את הטענות בארה"ב להתערבות רוסית בבחירות לנשיאות, אולם הביע תמיכה במועמדת הדמוקרטית. על המלחמה באוקראינה אמר: "מוכן לנהל משא ומתן עם קייב"

פוטין (צילום: shutterstock)פוטין (צילום: shutterstock)
אא

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין סיפק היום (חמישי) התייחסות ראשונה לבחירות לנשיאות ארה"ב. בדברים שנשא בוועידה כלכלית בעיר הרוסית וולדיווסטוק, אמר הנשיא הרוסי: "אנו תומכים בקמלה האריס ומאחלים לה להיות הנשיאה הבאה של ארה"ב. המועמד המועדף עלינו, אם אפשר לומר זאת כך, היה ללא ספק הנשיא ג'ו ביידן, אבל מאחר והוא פרש והוא ביקש לתמוך בהאריס, אז הנה, אנחנו תומכים בה".

פוטין התייחס למועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ ואמר לגביו: "הטיל המון סנקציות על רוסיה, יותר מכל נשיא אי פעם".

יש לציין כי בשבוע האחרון הממשל האמריקני ציין כי ישנו חשד להתערבות רוסית, ואף איראנית, בבחירות בארה"ב. הממשל נקט בשורה על צעדים טכנולוגיים כדי למנוע כל התערבות. פוטין הכחיש זאת.

ב-CNN דווח כי סגנית התובע הראשי בארה"ב, ליסה מונקו, ציינה מנגד כי לפחות שלוש חברות רוסיות השתמשו ברשתות החברתיות האמריקניות, בפרופילים מזויפים, וקראו לתמוך דווקא בטראמפ.

בהתייחסו למלחמה באוקראינה פוטין ציין כי בימים האחרונים צבאו רשם מספר הצלחות בשדה הקרב והשיגו שליטה על חלק מהשטחים שאוקראינה פלשה אליהן ברוסיה. הוא "עקץ" את המערב וציין כי "האויב לא השיג את המטרות. אם אוקראינה הייתה מקשיבה לנו ולא לאדוניה, יכולנו כבר להתקדם בשיחות לשלום. אני מוכן לנהל משא ומתן מול קייב, אם רק ירצו בכך".

הזמן נגמר! נותרה יממה בלבד להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:ולדימיר פוטיןקמלה האריס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה