חדשות יהדות

מרגש: נפצע בעזה וביקש כיסוי תפילין עם לוגו של החטיבה

בן שפיצר, שנפצע קשה במהלך שירותו בעזה, ביקש רק דבר אחר: כיסוי תפילין מיוחד שעליו רקום סמל החטיבה שלו - גולני. העזרה הגיעה ממקום לא צפוי – בירת איטליה

אא

בן שפיצר, אשר שירת כחייל בחטיבת גולני ונפצע קשה במבצע עופרת יצוקה, איבד את ידו ונפגע בראשו. שנים לאחר הפציעה, שפיצר החליט שהוא רוצה להתחזק, וביקש לנסות להשיג לו כיסוי תפילין עם לוגו החטיבה שבה שירת. הוא פנה לרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד על מנת לקבל עזרה.

לאחר חיפושים ממושכים, הצליח הרב למצוא יהודי ברומא שבאיטליה, אשר הכין במיוחד עבורו כיסוי תפילין בעבודת יד עם סמל חטיבת גולני. הכיסוי הגיע לישראל, ושפיצר הוזמן להניח את התפילין בכפר חב"ד, שם נמצא העתק חדרו של הרבי מליובאוויטש.

"אנו רואים בשנה האחרונה עלייה משמעותית בבקשות לתפילין מצד חיילים", סיפר הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי חב"ד. "הבקשה של בן שפיצר לכיסוי תפילין עם לוגו גולני היא סמל לרוח הגבורה והאמונה".

שפיצר איבד את ידו ונפגע בראשו במהלך הלחימה. הוא ממשיך להתמודד איתה בעזרת אמונה: הוא החליט להניח תפילין ומצא סיבה טובה לעשות זאת מדי בוקר: כשהוא מניח את התפילין האלה, הוא נזכר מיד במה שעבר בחטיבה.

כזכור, מבצע עופרת יצוקה התרחש בחג החנוכה (ועל שמו הוא קרוי) בין דצמבר 2008 לינואר 2009 למניינם. המבצע החל בעקבות ירי רקטות על אזרחים ויישובים במערב הנגב, ומטרתו הייתה להרתיע את חמאס ולשמור על ביטחון תושבי הדרום.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:גולניתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה