חדשות בארץ

"אמא שלי מרותקת למיטה כבר שבוע": בת החטופה כואבת ונאבקת להחזרת אביה

רז בן עמי, ששוחררה מעזה בפעימות הראשונות, מתקשה להתמודד עם החטיפה המתמשכת של בעלה אוהד. בתם, אלה, משתפת בקושי היומיומי ובתחושות הקשות של המשפחה שנמצאת במאבק ממושך להחזרתו של האב החטוף

המנהרות בעזה (צילום: דובר צה"ל)המנהרות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

מאז ששוחררה מעזה, רז בן עמי מתקשה לחזור לשגרה, כשהידיעות על חילוץ גופות ששת החטופים מהמנהרה ברפיח רק מעצימות את הכאב. אלה, בתם של רז ואוהד בן עמי, סיפרה על המצב הנפשי המורכב של אמה. "אמא שלי מרותקת למיטה כבר שבוע. אין עם מי לדבר", תיארה אלה בחדשות 12. "אני קמה בבוקר, מנשקת אותה לבוקר טוב, אומרת לה ביי - וכשחוזרת בלילה היא באותו המקום."

היא מספרת כי בעבר הובטח להם שחמאס ישמור על החטופים בחיים, מה שלא קרה בחלק מהמקרים. "לא הפסקנו לשמוע את זה מהגורמים הכי בכירים", מספרת אלה. "אני חיה עם המנטרה הזו בראש, ששומרים עליהם. עכשיו כלום לא בטוח, הכל מפחיד. אי אפשר לעצום את העיניים בלילה, כי לא יודעת למה אקום בבוקר... אם אעצום את העיניים ויקרה משהו בלילה, ארגיש אשמה".

משפחת בן עמי, יחד עם משפחות נוספות, הקימו לאחרונה סוכת אבלים. "אנחנו בשבעה על 27 הנרצחים שלנו בשבי חמאס... לא זזים משם. זו הזדמנות להזמין את הציבור להגיע אלינו לסוכת האבלים, לחבק אותנו. העם צריך להתאבל".

כזכור, רז בן עמי שוחררה משבי חמאס לאחר 54 ימים, ללא בעלה, שעדיין בשבי. לאחרונה סיפרה בדמעות: "חזרתי משבי החמאס ויש לי שלוש בנות מקסימות שעשו הכל בשביל להחזיר אותי הביתה. יש לי עדיין בעל אהוב שנמצא בשבי חמאס. אני לא אחיה בלעדיו. החטופים חווים שם תופת ונמצאים בסכנת חיים ממשית. כל יום, כל שעה, כל דקה, היא קריטית. ישראל חייבת להניח מתווה פעימות נוסף ולרתום את העולם לקידום המתווה. הבטחתם שתביאו את החטופים בחיים. למה אתם מחכים?".

הזמן נגמר! נותרה יממה בלבד להציל את דור הטיקטוק. קבלו על עצמכם קבלה מנצחת לאלול בלחיצת כפתור פשוטה. לחצו כאן לתרומה >>>

 

תגיות:חמאסחטוףעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה