סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת צילמה את בתה עם ספר תורה: "מקווה שהעירייה לא תלין על הדתה"

קורין גדעון הלבישה את בתה בצניעות והוסיפה את הכיתוב "רבנית". כזכור, עיריית תל אביב אסרה על תפילה בהפרדה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אשת התקשורת ואושיית הרשת, קורין גדעון, כותרת פעמים רבות לעוקביה אודות היחס שלה ליהדות, החיים לצד בעל שומר שבת וגם על חייה הפרטיים. בסוף השבוע היא שיתפה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שהפך לוויראלי תוך זמן קצר. גדעון העלתה תמונה של בתה אלונה, הלבושה בחולצה צנועה של נסיכה כשבידיה ספר תורה קטן. "הרבנית אלזה", התלוצצה גדעון תוך שהיא מכוונת לסרט ילדים מצויר. בהמשך היא הוסיפה: "מקווה שהעירייה לא תכעס על הדתה". כזכור, עיריית תל אביב אסרה בשנה שעברה על תפילה בהפרדה במהלך חגי תשרי, וכעת היא מתכוונת לאסור זאת שוב.

גדעון נשואה לחילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית עם 13 אחים. גדעון העלתה שלל תמונות של הבת, בהן היא נראית מתפללת, מחזיקה ספר תורה וקוראת ספרי צדיקים. בעבר נראתה הילדה ברשתות החברתיות, כשהיא מצליחה להפתיע את הוריה עם התנהגויות ואמירות דתיות, ולעיתים אף מופיעה בסרטונים משעשעים ברשת. הפעם, היא הצליחה להפתיע גם את אמה. גדעון צירפה תמונה של הילדה שמחזיקה כיפה לקראת יציאתה לגן וכתבה: "כשחילי מארגן את הילדים בבוקר".

בראיון לאתר מאקו ביולי האחרון, סיפרה גדעון על יחסה לדת. "הולכת לבית כנסת בשבת, עושה קידוש", אמרה אז. "אני לא שומרת שבת באופן מלא, אבל מתנהלת בצורה אחרת - נוסעת פחות, לא הולכת לאירועים, יותר מכבדת את השבת, לא מעלה תוכן ולא משתמשת בטלפון בשבתות. מה שמחזק את הקשר שלי עם חילי הוא שאף אחד מאיתנו מעולם לא ציפה שהשני ישתנה עבורו."

גדעון הודתה כי בזכות בעלה היא נחשפה לעולם חדש שלא הכירה: "חבל שבבית הספר לא לימדו אותי יותר על הדת. זה הפסד שלי שחשבתי שלפתוח ברז זה חילול שבת - זו בורות. בסופו של דבר, זו הדת שלי וזה העם שלי."

תגיות:הדתהקורין גדעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה