חם ברשת

גיא הוכמן: "אני נכה, פצוע פיזית ונפשית מעזה"

בעקבות הודעה שנכתבה על רכבו, לפיה הוא "חוסם נכים", החליט הקומיקאי לחשוף כי "הגנתי עליכם בגופי כשנכנסתי לעזה, נפצעתי נפשית ופיזית, כמעט ואיבדתי את רגלי ואת חיי. יש לי תעודת נכה"

הוכמןהוכמן
אא

הקומיקאי גיא הוכמן מוכר לכולנו כאחד שלא נרתע מאתגרים או מתגובות קשות. הוכמן נתקל באירוע יוצא דופן לאחר שהתגלה כי על שמשת רכבו הופיעה כתובת המאשימה אותו כי הוא חוסם נכים עם רכבו. הוכמן לא נותר חייב והחליט לחשוף כי הוא מחזיק בתעודת נכה. "אני אכן נכה ויש לי תו נכה על שמשת הרכב", כתב הוכמן לעוקביו באינסטגרם.

הוכמן, שנפצע במהלך שירותו הצבאי, הוסיף בפוסט מרגש: "הגנתי עליכם בגופי כשנכנסתי לעזה, נפצעתי נפשית ופיזית, כמעט ואיבדתי את רגלי ואת חיי. ראיתי את חברי נהרגים ומדממים לידי. אלו מראות שנחרתים בנפש לכל החיים."

בהמשך הוא פנה למי שהשאיר את המסר על רכבו, וקרא לעוקביו לפעול מתוך טוב לב, ולא מתוך אינטרס: "אל תהיו רשעים. תפעלו מתוך רצון לעזור, חייכו לאחר, ותשתדלו לפעול מתוך חמלה ואנושיות. לפעמים חיוך קטן יכול לחולל פלאים. יש כל כך הרבה חיילים שעברו גיהנום במלחמה הזו, מהלכים ביניכם ונראים כשקופים."

לסיום, הוכמן סיפר על חשיבות הערבות ההדדית בימים אלה, והוסיף: "אחרי שעברנו את הגיהנום, חשוב לראות דרך ארץ, עזרה לזולת וטוב לב. אנא התנהגו באנושיות, כי זה מה שמחזק את החיילים שלנו. האחדות והעזרה ההדדית הם מה שנתן לנו את הכוח להמשיך ולהילחם."

כזכור, במהלך המלחמה יצא הוכמן בקריאה לציבור לשמור שבת. "כשהכל התחיל להתערער, השחקן ובעלה של דון לני גבאי, עופר רוטנברג, אמר לי 'אולי, אחי, תגיד לאנשים לשמור את השבת הזאת'. זאת הייתה שבת זכור (השבת הסמוכה לחג הפורים, י"א). התחלתי להתעמק ואמרתי 'קדימה'".

לאחר מכן הוא נשאל על ידי עוקביו אם הוא מאמין באלוקים, והשיב: "מאוד מאוד. אחרי הטבח כולנו יותר יהודים. קיבלנו כאפה לחיים שאומרת 'אח שלי, לא משנה איפה תהיה, ירדפו אחריך כי אתה יהודי'". בהמשך נשאל הוכמן לגבי מה שהשתנה אצלו והשיב: "מי שלא שינה דיסקט הוא טיפש, מי שלא התפכח מכל צורה, בין אם זה ימין ובין אם זה שמאל, זה לא משנה - תתפכח יהודי, תתעורר".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:נכהגיא הוכמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה