חדשות בארץ

השלכת הבוץ על השר בן גביר: הצעירה נאשמת בתקיפת עובד ציבור

חטיבת התביעות במשטרה הגישה כתב אישום נגד נועה גולדנברג, שהשליכה בוץ על השר לביטחון לאומי, שלשום, בחוף תל אביב. המשטרה: "היא חזרה בה מההכחשה והודתה במעשה"

בן גביר (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)בן גביר (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

המשטרה הודיעה היום (שני) כי חטיבת התביעות שלה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד נועה גולדנברג, בת 27, הנאשמת בתקיפת עובד ציבור והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. הנאשמת נעצרה ביום שישי לאחר שתועדה משליכה בוץ לעבר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בעת שביקר עם ילדיו בחוף תל אביב.

בכתב האישום נטען כי במהלך הטיול של השר בחוף הגיעה הנאשמת ותקפה את השר, תוך השלכת כדור של חול מעורב בבוץ לעברו. במקום נכחו צוות האבטחה ושוטר, שהבחינו באירוע וגם בהם פגע החול שנזרק. השוטר שזיהה את החשודה סימן לעברה וביקש ממנה להגיע אליו, אולם היא סירבה ונמלטה לתוך המים. למרות בקשות חוזרות ונשנות של השוטר מהחשודה לצאת מהמים, היא לא נענתה ורק לאחר דקות ארוכות ושכנועים מצד מכר של הנאשמת היא החליטה לצאת מהמים. בנסיבות אלה הנאשמת הפריעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

לאחר שיצאה מהמים הנאשמת עוכבה לחקירה שבסיומה הוחלט להשאירה במעצר, לאור האירוע החמור של חשד לתקיפת נבחר ציבור וחשש משיבוש חקירה, זאת בעקבות שיתוף פעולה חלקי של הנאשמת במהלך החקירה.

במשטרה הוסיפו כי "במסגרת החקירה בתחילה, הכחישה הנאשמת את מעורבותה באירוע, אולם, לאחר שהוצגו בפניה ראיות נוספות, היא שינתה את גרסתה וקשרה עצמה וטענה כי מתוסכלת לראות את השר בחוף הים כשיש לו דברים חשובים יותר לעשות בשעת מלחמה".

כזכור, עוד באותו ערב המעצר בסמוך לחצות, הוגש ערעור על עצם המעצר על ידיי בא כוח הנאשמת, אולם השופט דחה את הבקשה ונעתר לבקשת המשטרה להשאירה במעצר וציין "בכוונת היחידה למצות את החקירה ולבצע פעולות נוספות שלדידה יש בהן חשש לשיבוש". במוצאי שבת שוחררה הצעירה בתנאים מגבילים והיום הוגש נגדה כתב אישום.

בדיון קצר שנערך היום הותיר בית המשפט על כנו את הצו האוסר על הנאשמת ליצור קשר עם השר לביטחון לאומי. השופט נענה לבקשת הסניגור ונמנע מלהטיל ערבות כספית וביטל את צו מעצר הבית. תחילת המשפט נקבע לאמצע חודש דצמבר.

תגיות:משטרת ישראלאיתמר בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה