חדשות בארץ

האם השכולה: "גם כשהבן שלי היה בפנים, לא האמנתי בעסקה כי אני לא מאמינה לחמאס"

עינב דנינו, אמו של אורי דנינו הי"ד, על הפגנות משפחות החטופים: "אני לא חושבת ששום מחאה החזירה חטוף אחד. רק האחדות בינינו תחזיר אותם"

אורי דנינו הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)אורי דנינו הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

"אורי היה ילד קסם, הילד הבכור שלנו בן 25, כל כולו נתינה, ילד שתמיד היה מחבר בין כולם" כך ספדה אמש (שני) עינב דנינו, אמו של אורי דנינו הי"ד, בנה שנרצח בשבי חמאס. "מה שהכי אפיין אותו זה שהוא תמיד ראה את מי שיושב לצידו ואחר כך את עצמו, תמיד היה עם חיוך. לא פשוט לדבר עליו בלשון עבר, ממש לא פשוט", הוסיפה האם בכאב.

דנינו התארחה הערב בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14. היא סיפרה על בנם אורי הי"ד, שיצא ממסיבת הנובה ברעים וחזר אליה כדי לחלץ את חבריו שנחטפו יחד איתו לשבי חמאס ברצועת עזה. בשבוע שעבר קיבלה עינב את הבשורה הקשה שבנה, ששרד בשבי במשך כמעט עשרה חודשים, נרצח במנהרות חמאס ברפיח יחד עם חמישה חטופים נוספים.

היא תיארה את בנה כך: "אנחנו אנשים מאוד מאמינים. אורי החליט לצאת ולהיכנס בחזרה לשטח המסיבה, ולחלץ חברים שהוא הכיר שם. זה אורי, כל כולו נתינה, ומי שצריך עזרה – זה טלפון לאורי, ולא משנה אם הוא מכיר אותו שעה או חצי שעה".

בהתייחסותה לעסקה המתגבשת עם חמאס אמרה: "אמרתי כבר בהתחלה שצריך להחזיר את כל החטופים כמקשה אחת. לא היינו מאבדים עוד חטופים או חיילים אם מראש היינו דורשים את כולם כמקשה אחת". היא הוסיפה בנוגע לחמאס: "גם כשהבן שלי היה בפנים, אני לא האמנתי בעסקה, כי אני לא מאמינה להם, פשוט לא מאמינה להם".

על ההפגנות האחרונות בישראל היא אמרה: "אני לא חושבת ששום מחאה החזירה חטוף אחד. רק האחדות בינינו תחזיר אותם. תנו למי שנמצא כרגע לעשות את העבודה שלו".

תגיות:חמאסחטוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה