חם ברשת

במשך שנתיים כולם חשבו שהוא שמן – עד שיום אחד הם גילו את הסוד שלו

יוטיובר פופולרי, שמוכר בזכות ערוץ האוכל שלו, הדהים לאחרונה את קהל העוקבים שלו עם שינוי דרמטי במשקל. ניקולס פרי השיל 113 קילוגרמים ממשקלו, ובמשך שנתיים העלה סרטונים מוקלטים מראש כדי שאף אחד לא יגלה את הסוד שלו

היו-טיובר ניקולס פריהיו-טיובר ניקולס פרי
אא

ניקולס פרי, הידוע יותר בשם ניקוקדו אבוקדו, יוטיובר פופולרי שמוכר בזכות תוכן שקשור לאוכל שלו, הדהים לאחרונה את קהל העוקבים שלו עם שינוי דרמטי במשקל. בטוויסט מפתיע, פרי חשף כי השיל בסתר יותר מ-113 קילוגרמים במהלך השנתיים האחרונות, תוך כדי שהעלה תכנים באופן קבוע לערוץ שלו – תכנים שהוקלטו מראש שמנעו מהקהל לראות את השינוי שעבר.

הגילוי המרעיש נחשף בסרטון שכותרתו "שני צעדים קדימה", שבו הודה פרי במעשה הקונדס שלו ושיתף פרטים על מסעו. הסרטון הפך במהרה לוויראלי, ורבים התרשמו מיכולתו של פרי לתחזק את הערוץ שלו תוך כדי עבודה על בריאותו באופן פרטי, וממסירותו לעוקביו.

הסרטון, שכבר צבר יותר מ-20 מיליון צפיות, מתחיל כשפרי חובש מסכת ראש של פנדה ומצהיר: "אני תמיד נמצא שני צעדים קדימה". הוא ממשיך ואומר, "זה היה הניסוי החברתי הגדול ביותר של כל חיי. זה מדאיג, זה משכנע, זה מרתק". פרי ציין כי התעורר מ"חלום ארוך מאוד" שבמהלכו השיל "113 קילוגרמים מגופו".

בסרטון אחר בשם "היי", פרי, לצד תוכי המחמד שלו, נראה הרבה יותר ידידותי כשהוא מסביר בקצרה כיצד ביצע את התעלול שלו. לפני שהוא אוכל צלחת גדולה של אטריות גבינה פיקנטיות, פרי חושף שהוא לא יצר סרטון חדש כבר שנתיים, אלא שיתף תוכן ישן שהוקלט מראש כדי לשמור על הערוץ שלו פעיל תוך כדי התמקדות בבריאותו.

החשיפה הגדולה של פרי הפכה מאז לוויראלית, והותירה עוקבים רבים המומים. אחד מהם הגיב: "זה מרגיש כמעט לא מציאותי - הוא הצליח לעבוד עלינו, זה סוריאליסטי".

"הוא אמר בראיון שברגע שהוא יגיע לגיל מסוים הוא יוריד את כל המשקל וזה ייגמר. איזו אגדה. כבוד", כתב אחר.

עוקב נוסף אמר כי "העובדה שהוא הצליח לשמור על זה בפרטיות מוחלטת, בלי שאף אחד בעולם יגלה את הסוד שלו, תוך יצירת שמועות אקטיביות על התקפי לב וירידה כושלת במשקל היא כל כך מורכבת שאני אפילו לא יודע איך להכיל את זה".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:חם ברשתויראלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה